Vreemd

Started by Frummel84, Aug 23, 2014, 08:25 PM

Previous topic - Next topic

Frummel84

Vandaag lag er een vreemde brief in de brievenbus. Een brief van een incassobureau....

We hebben een postblokkade dus alle post gaat naar de schuldbewindvoerder. Hoe kan deze brief hier beland zijn?

Het meest vreemde is nog dat het gaat om een schuld die is meegenomen in de WSNP. Wat verwachten ze nou? Dat we wonderbaarlijk het geld nu wel hebben?

Wie heeft dit meegemaakt? Kan dit zomaar?

Buster

Frummel, vertrouw niet te snel op de administratie van een incassobureau. De brief zou ook met de hand door de bus geschoven kunnen worden.
Overleg even met je WSNP bewindvoerder wat je met deze brief moet doen.
Het kan zijn dat hij of zij dit afhandelt. Zo niet dan hoor je wat je moet doen.

tuthola

Deze brief naar je bewindvoerder sturen die moet dan actie ondernemen richting het incassobureau, dus niet druk om maken :-)

Oeps Buster was me net voor ....

Frummel84

De brief gaat naar de schuldenbewindvoerder ja en ik maakte me niet enorm druk, maar stond echt even paf.

Was ook benieuwd of het vaker voorkomt

nooitmeer

Zit er enkel een postblokkade bij PostNL? Misschien is de post via b.v. Sandd verstuurd en weten ze daar niet dat er een postblokkade op dit adres zit?
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

chapter

ook bij tnt komt het er wel eens door.
krijg nog zeker maandelijks 1 a 2 keer post zelf

Buster

Kwam de brief niet met Sandd?

Frummel84

Brief is gewoon met PostNL gekomen.

Kregen vandaag ook weer post van een advocaat en Raad voor Rechtsbijstand. Beide met PostNL, alleen op brief van advocaat stond 'Postcode niet bekend' onderin rechts(nu heeft de beste man niet echt leesbaar handschrift :P)