Flits, hoe is het? We missen je!

Started by Buster, Aug 20, 2014, 11:40 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Lieve Flits,

Even een berichtje om je te laten weten dat we je missen.

Xdewit

Flits, ik mis je en je lijstjes!

Chrissie

Lieve flits we missen je, hoe gaat het met jou?
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Be

Hoi Flits, alles nog onder controle? We hebben al een tijdje niets meer gehoord.

peter

Flits, ik hoop dat je snel weer terug bent hier, we missen je.
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Hoi lieve Flits, hopelijk gaat alles goed met je? We maken ons allemaal een beetje zorgen om je, laat gauw iets van je horen.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

ik ben momenteel buitenwerktijd veel bij mijn moeder ze krijgt maar 622 euro per maand van het weduwe pensioen ze is al bij de gemeente geweest voor een bijstandsuitkering of een keuring omdat ze hart en suikerpatiënt is de eerste keer dat ze belde ervoor kreeg ze bijna letterlijk een grote mond omdat de desbetreffende persoon even aan de telefoon moest komen dat was net even teveel gevraagd voor die persoon ze weet zelf de naam niet meer van die persoon ik heb nog wel een klachtenformulier ingevuld voor haar omdat ze bijna letterlijk voor rotte vis werd uitgemaakt omdat ze het lef had om te bellen dat scheen niet te mogen ze moest het online via internet doen en aangezien mijn moeder niet goed met internet overweg kan moest ze maar meer geld uitgeven voor een computercursus ze heeft ook gevraagd aan die persoon of hij rond kon komen van â,¬622 per maand maar daar gaf hij geen antwoord op en hing op ik heb al aan mijn moeder gevraagd of dat ze wou dat we contact opnamen met mijn bewindvoerder om de aflossing te verhogen maar dat wou ze niet ik heb ook gelijk maar het verwijt gehad van mijn zwager dat ik het te makelijk heb en dat ik buiten mijn bewindvoerder extra moet aflossen aan mijn moeder omdat hun het zwaarder hebben omdat hun blijkbaar ook een schuld hebben bij mijn moeder door een winkel van mijn zus die ze een paar jaar geleden gekocht heeft en begin dit jaar weer verkocht heeft omdat ze het niet eens was met de handelswijze van haar mede-eigenaar het meeste bij hun is inmiddels terugbetaald er staat bij hun nu nog 4500 open en ze betalen niks meer af sinds de dood van mijn vader want ze kunnen het niet meer betalen het is bij hun blijkbaar zo erg dat ze hun huis moeten verkopen omdat ze de vaste lasten niet meer kunnen betalen elke keer als ik mijn zus tegen kom buiten dan zegt ze dat ze me moet spreken en dat ze niet weet waneer ik thuis ben ik zeg dan ook dat ze even moet bellen dat we dan wat afkunnen spreken maar dat ik niet wil dat ze haar vent meeneemt omdat hij koste wat het kost aangifte wil doen tegen mij omdat hij erfrecht wil hebben om mijn vader z'n spullen mijn zwager heeft letterlijk gezegd tegen werk met mij tegen de rest van de familie voor aangifte of ik werk met de rest van de familie mee tegen aangifte tegen jou ik heb hem toen ook meteen aangewezen waar de telefoons liggen en dat hij gelijk aangifte mocht doen omdat ik volgens hem glazen van mijn vader zou hebben die hij wil hebben alles moet zijn wil is wet zijn en alles moet in zijn voordeel zijn en voor de rest moeten wij maar dood vallen en dat werkt bij mij net even niet hij stond mijn zus ook een beetje stom aan te kijken toen ik zei dat hij mijn telefoon mocht gebruiken om te bellen en voor mijn moeder ben ik nu opzoek naar een beetje thuiswerk er is mijn door een paar tantes van me verboden contact te hebben met mijn moeder omdat ik volgens hun mijn moeder in de weg zit en mijn moeder door mij niet weg kan omdat ik regelmatig langs kom dat mag niet van ze daardoor krijgen hun weer te weinig aandacht alles moet om hun draaien ik kan et bij hun voor de rest bekijken
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tuthola

Jeetje lieve flits wat een nare ontwikkeling voor jou en je moeder, belachelijk dat je zwager het al over de boel verdelen (in zijn voordeel!!) heeft terwijl je moeder nog springlevend is.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen maar dit is werkelijk schandalig.

Heel veel sterkte flits

chapter

je kan ook met je moeder aanvraag wwb doen bij werk.nl wel digid nodig
wat een gedoe weer zoals je vaak ziet bij afwikkeling erfenis.
bij ons was dat minder er was alleen schuld dus heeft iedereen verworpen.

Chrissie

Lieve flits,

Wat verschrikkelijk allemaal dit heb je allemaal helemaal niet verdiend, je doet het zo goed!
Wens jou en je moeder ontzettend veel sterkte
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Be

He wat vervelend allemaal. Hoop dat jullie er een beetje uit gaan komen. Laat je niet gek maken hoor!! Sterkte

marco

Flits, trek het je niet aan, hebben jullie geen testament?
Marco en Bianca

flits

mijn ouders hebben er eentje laten maken via een oom van me die notaris is ik heb bij hem geprobeerd mijn verhaal te doen maar ik mag niet binnen komen van mijn tante ze wil niks met mij te maken hebben omdat mijn moeder hier op het eiland woon en niet bij hun volgens haar heeft mijn moeder haar in de steek gelaten voor mij en haar onbeschermd achter gelaten zegt ze ze accepteert ook niet dat mijn ouders een dubbele graf hebben en dat mijn moeder hier bij mijn vader begraven wil worden en mijn oom wil niet naar mij luisteren die zegt dat ik alleen maar smoesjes verzin om erachter te komen wat er in het testament staat ik heb zelf nooit een testament laten maken mijn zwager zegt dat hij er wel eentje op heeft laten maken en dat ik verplicht ben om met hem bij de zelfde notaris een testament op te maken heb in zijn voordeel want hij is een materialist en ik ben een geldwolf zegt hij hij zegt ook dat hij niet kan leven zonder te weten oe het bij mij zit en bemoeit zich letterlijk overal mee ik moet van hem ontslag nemen van de betho want ik zit daar alleen maar omdat mijn vader dat wil en ik moet stoppen met meezeeland en emergis want dat is allemaal alleen maar omdat mijn vader dat wil zegt hij hij zegt dat hij nu de regie van mijn vader overneemt en over mij wil regeren en als ik dat niet accepteer wil hij aangifte doen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tuthola

Lieve flits....laat je niet gek maken door je zwager, ik zou zo 123 niet weten waar hij dan aangifte van wil doen. Neem geen ontslag en laat geen testament opmaken bij de notaris van je zwager, het opmaken van een testament kost ook veel geld.  Praat met mee zeeland over dit probleem, zij kunnen je handvatten aanreiken wat je kan doen.

Ik vind het diep triest dat dit jou overkomt, hierdoor kan je het verdriet van het verlies van je vader geen plekje geven.

Heb je nog wel contact met je moeder, ik vraag me af wat zij hier allemaal van vind.

marco

Flits, jij bent één van de erfgenamen, dus laat je niets wijs maken. Ga naar een sociaal raadsman en leg je probleem voor. Als iemand aangifte wil doen, moet je iets strafbaars hebben gedaan, volgens de wet. Volgens mij heb jij niets strafbaars gedaan.

Als ontslag neemt, heb je ook geen inkomsten.
Marco en Bianca