Vind ik leuk?

Started by Buster, Aug 14, 2014, 11:22 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Wat leuk een "vind ik leuk" knop!

Maar hoe werkt het?
Heb net al even gedrukt, er is geen vermelding op een facebook pagina, of wel? 
Of is het alleen voor op het forum?

Buster

Ah! Ik zie nu dat er bij de "recente activiteiten" op facebook een vermelding komt naar het forum.
Dat is wel even handig om van te voren te weten als je Facebook hebt met een publiek profiel.

peter

Het werkt als volgt, als je een like geeft, wordt dit bij je recente activiteiten en geheel links kun je een like geven. Wij hebben (nog) niet nagedacht over het publiek profiel, we zijn blij dat het werkt.

Als het niets is, of als je er last van hebt, dan halen we het gelijk weg.
Peter
Administrator Forum

Be

Waar? Hier?? Hier vind ik dat leuk, dan-m alleen niet vinden....

nooitmeer

Eek... nu heb ik geen facebook.. of wat voor social media ding dan ook. Maar ik haat facebook knoppen en dat facebook de mogelijkheid heeft om mijn IP adres te linken aan mijn profiel hier.

Nu heb ik gelukkig addons in mijn browser die al die meuk tegenhoud. Maar op een forum zoals het deze waarbij mensen anoniem proberen hun verhaal te vertellen vind ik de link naar social media nog al vervelend.
Zeker met Facebook, die staan er om bekend om 100 keer per jaar hun regeltjes aan te passen.

Advies: haal het z.s.m. weg. Geen enkele link naar iets publieks waardoor de anonimiteit van de posters hier niet gewaarborgt kan worden moet weg.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

peter

Ok, we laten het weg.
Peter
Administrator Forum