vraag

Started by Smile, Aug 11, 2014, 09:20 AM

Previous topic - Next topic

Smile

:)  Gdmorgen mijn vraag :  ik ga ivm  ziekte uit dienst van mijn werkgever en krijg veel verlofdagen dan uitbetaald daar ik geen gebruik ervan kon maken . Dit bedrag  moet ik dat afgeven  aan de boedel? of is er ook iets voor mij?

Bedankt  :)

tuthola

@Smile..... alles wat boven je VTLB uitkomt gaat naar de boedel dus ook je verlof  uren.

chapter

valt idd in boedel. neem aan dat je nu wia krijgt of aanvraagt

Smile

:)  Hallo  Allemaal,  bedankt voor jullie reactie. Ja idd gaat  alles wat boven het VTLB is  naar de  boedel.  Eigenlijk logisch. Wij zijn blij  met het minnelijk traject en  hebben  bijna... het eerste half jaar
erop zitten :-)) , deze zijn toch wel  snel  voorbij gegaan  en we mogen niet ontevreden zijn. We betalen onze lasten  en hebben dagelijks  eten op tafel en soms  iets extra s  als we  prijsbewust inkopen en koken. Wat ik heel belangrijk vind  is de rust  die je  krijgt ipv al die aanmaningen  enz.... daar word een mens  bloed nerveus van , dit is  heel wat waard  en  we blijven positief en gaan ervoor   de laatste  2,5 jaar ook op een goede manier  door te komen. Er is nog een lange weg te gaan.......maar straks ook een fijne  toekomst  voor de  boeg , zonder schulden  !!!  Heeeeeeeerlijk daar doe je het voor :-)) Ik wens jullie allen  ook een rustige  toekomst en blijf vooral  positief :-))  dat helpt je door deze moeilijke   periode heen.  :)