hoera!!

Started by king2008, Jul 21, 2014, 03:35 PM

Previous topic - Next topic

king2008

hallo allemaal,

een paar van jullie weten onze situatie en ik wil jullie dan ook graag even op de hoogte brengen.
vandaag gesprek gehad bij de gemeente waar we nu wonen.
we hebben te horen gekregen dat budgetbeheer nu omgezet gaat worden naar weekgeld (dit gaat ongeveer 4 weken duren) en als dat dan goed loopt zonder fouten dan gaan ze de wsnp aanvragen. vanaf het moment dat de gemeente de papieren voor de wsnp aanvraag opstuurt zal het nog ongeveer 5 weken duren voordat we bij de rechter moeten komen.

maar eindelijk eens goed nieuws gekregen. en ook hun vonden dat de gemeente waar we tijdelijk geweest zijn in gebreken zijn gebleven en hun werk niet juist hebben uitgevoerd. we krijgen te horen dat de wsnp al een jaar had kunnen lopen.

de mevrouw van de gemeente waar we nu zitten kon ik wel knuffelen en heb haar dan ook een paar keer bedankt voor de moeite die ze voor ons heeft genomen en dat we ons nu wel gehoord voelde. wij zaten weer vol vragen en die heeft ze allemaal beantwoord met hele duidelijke uitleg.

achter 2 weken weer naar de gemeente om budgetbeheer volledig te regelen.

weer een stapje dichter bij de wsnp. en voor mij is het heel fijn dat alle betalingen dadelijk voor ons gedaan worden zodat ik niet zoveel stress en regelwerk heb. kan ik lekker gaan genieten van mijn kleine man.

gr
king2008

peter

Dit goed nieuws om te lezen!!!!
Peter
Administrator Forum

tonnie64

Super om te horen

Proficiat met deze overwinning

geniet ervan

groetjes Tonnie

Xdewit

Fijn om te horen King!

Chrissie

Geweldig nieuws King!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Wat een fijn nieuws! Nu duimen voor een snelle afhandeling, kunnen jullie echt, echt, gaan beginnen met aftellen ;)

tuthola

Heel fijn bericht......op naar een rustiger vaarwater in jullie leven :-)

king2008

even een update...

vanmorgen dan eindelijk bij de gemeente geweest om de papieren van budget te tekenen.
we waren behoorlijk zenuwachtig omdat we ook te horen kregen met hoeveel we in de week moeten gaan leven. ik moet zeggen het viel ons echt heel erg mee.. het bedrag waar we zelf op gehoopt hadden krijgen we dus ook.. omdat mijn man reiskosten vergoeding krijgt hoeven we de tank niet van het weekgeld te doen. benzinegeld word iedere maand apart gestort.. ook hebben ze er rekening mee gehouden dat we nog een kind van 2 jaar in de luiers hebben..

wat ons heel erg verbaasde was dat toen de gemeente met ons de berekening ging maken met inkomsten en uitgave, reservering van de schulden en ziektekosten en het weekgeld er onder aan de streep nog een leuk bedrag bleef staan.. dit hadden wij nooit verwacht.
achter een maandje zal budget over gaan op weekgeld.. het zal misschien in het begin niet makkelijk zijn maar we krijgen nu meer dan dat we gewend zijn..
we zijn vandaag weer met een lachend gezicht naar buiten gelopen bij de gemeente, die ons zelf een compliment gaf over dat we zo goed ons best doen en dat we altijd zo positief zijn gebleven

gr
king2008

nooitmeer

zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Buster

Wat fijn dat jullie harde werken nu wordt beloond!
Geniet maar even van het meer leefgeld, je went er snel genoeg aan ;)

Chrissie

Dit zijn nog eens mooie berichten van harte gefeliciteerd!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.