Verwijderen berichten

Started by Ex, Jul 13, 2014, 10:37 AM

Previous topic - Next topic

Ex

Wat is het voor geks dat jullie leden de mogelijkheid bieden om door hun aangemaakte topics en berichten zelf te verwijderen, maar als ze dat doen dan krijg je gelijk een permanente ban en worden de berichten weer teruggezet.

Gaat dus om mijn berichten onder de naam fox75.

Graag dus alsnog al mijn berichten definitief verwijderen.
Auteursrecht van berichten ligt bij mij en geef niet langer toestemming om die te publiceren.
Verder interesseert ban me niks, meningen hier zijn duidelijk en spring liever voor trein als hier nog om hulp te vragen.

Dus graag topic/berichten van mij alsnog verwijderen!

Weegschaaltje

Fox/Ex, ik begrijp heel goed dat je situatie verschrikkelijk is. Ik denk dat het merendeel van de mensen hier in vergelijkbare situaties zitten. Het verschil alleen is dat de meeste hier proberen positief met deze situatie om te gaan. Misschien ben jij dat ook wel maar t komt niet echt duidelijk over. We zijn hier niet om je te grond in te trappen. We proberen hier juist om iemand die put uit te trekken. Door tips te geven en een luisterend oor te bieden. Jij bent de enige die bij zich zelf die befaamde schop onder zn kont kan geven om weer de goede richting op te gaan. En tuurlijk zijn er momenten dat t minder gaat en je best even mag klagen maar zwelg niet in  zelfmedelijden. je komt er niet vooruit mee. Anyway, ik wens je iig veel succes en heel veel sterkte.

burningspirit

Welja.... kan er ook nog wel bij
eerst doen alsof de hele wereld het beter getroffen heeft dan jij
verhalen en reacties plaatsen waar iedereen hier moedeloos en verdrietig van wordt
en dan zeggen voor de trein te springen liever dan hier hulp te vragen ...... en bedankt
:'(
vraag me af wanneer je verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes gaat nemen?
zoals gezegd
succes er mee
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

nooitmeer

Fox/Ex,

ik lees nu al een tijdje je berichten, heb vaak getwijfeld of ik zou reageren maar dan zou ik te negatief overkomen.

Je bent niet eerlijk tegen je zelf. Eerst kom je hier op het forum vragen om hulp, maar de antwoorden zijn niet diegene die je verwacht. Je wilt antwoorden die in jouw straatje liggen en je wilt er vooral niet al te veel moeite voor doen, het moet maar ineens allemaal afgelopen zijn.
Je geeft alles en iedereen de schuld van je eigen misère en doet niet aan zelf reflectie.

Je hebt meerdere malen gezegd dat je niet de WSNP in zou willen want "dan is je leven voorbij". Dit is behoorlijk beledigend voor de mensen die hebben gevochten om een kans te krijgen in de WSNP. Maar jij wilt een behoorlijke schuld even in 6 maanden weg poetsen en vervolgens weer opnieuw beginnen met schulden maken (ondernemen, huis kopen etc).

Je geeft aan dat schuldeisers je kapot willen maken. Nou, daar zijn ze echt niet op uit hoor maar voor hen is de maat vol en ze willen gewoon hun geld terug. Ik kan me er wel iets bij voorstellen want met de instelling die jij tentoonspreidt zul je dit nog wel vaker gaan meemaken.

Het wordt tijd dat je eens gaat nadenken hoe je verder wilt, ga er eens vanuit dat het grootste probleem bij je zelf ligt en ga dan hulp zoeken om het allemaal aan te pakken. Laat ook eens dingen over je heen komen en ga niet meteen een gevecht aan dat je niet kan winnen maar probeer tot een oplossing te komen.

Je hebt je berichten overigens geplaatst onder een pseudoniem, er is geen reden om deze te verwijderen anders dat ze zo negatief en denigrerend overkomen op mensen die wel serieus hulp zoeken op dit forum.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

tonnie64

Ik sluit me geheel aan bij de woorden van Nooitmeer
Wij komen hier om vragen beantwoord te krijgen en steun aan elkaar te geven.
Ik ben erg blij met deze site  :D

admin

Fox75/Ex

Dit werkt niet zo, lees de voorwaarden bij registratie.

1. De ban is terecht omdat je respectloos bent, tegen de leden van dit forum
2. Er zijn meerdere moderator reports binnen gekomen m.b.t. jou berichten en gedrag.
3. Dit is tegen de forumvoorwaarden.

Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!