vraagje over afsluiting wsnp

Started by glibber, Jul 11, 2014, 07:26 PM

Previous topic - Next topic

glibber

ik heb een vraagje over de wnsp
in mijn geval heb ik de wsnp in dec 2013 afgesloten met schone lei
uitspraak door rechter mijn wsnp liep van 10-08-2010 tot en met 10-08-2013 paar maanden door gelopen maar oke
nu komt mijn vraag
heb daarna niks meer vernomen van mijn bewind voerder tot vandaag
kreeg ik 3700 euro terug gestort op mijn rekening met einde wsnp??
is dit normaal of moet ik me zorgen maken om iets ????
lijkt mijn dat alle geld naar schuld eisers ging of moest en naar mijn weten niet hele bedrag voldaan dus hoop dat jullie antwoord weten!!!!
:-\ :-\ :-\

tuthola

Hoi glibber ik neem even aan dat je een schone lei hebt gekregen na einde WSNP, het kan zijn dat nu de slotuitdeling is geweest en dat je die 3700 euro zelf hebt gespaard in het potje onvoorzien.
Alle schuldeisers krijgen hun deel van de gemaakte afspraken en zodoende krijg jij je spaargeld.
Als je dit zeker wilt weten zou ik maandag je bewindvoerder even bellen, ik zou dit namelijk ook doen als ik in jou schoenen zou staan.

glibber

hoi bedankt voor snelle reactie
ik heb had bewindvoerder uit zwijndrecht man is moeilijk te bereiken en zeker nu
was in t traject al niet spreek zaam of moeilijk te bereiken

Boeddha

Heb je ook tot december afgedragen?

Is er ook al een slotuitdeling geweest?
Be strong, have faith!

rianne1970

Hoi hoi ook ik heb in de WSNP gezeten en als je het besluit van de rechtbank binnen hebt en je hebt een schone lei gekregen kan het inderdaad zijn dat je "teveel"hebt afgelost en je het rest bedrag terug gestort krijgt.....dit omdat iedereen akkoord is gegaan met een bepaald percentage wat afgelost wordt!  let wel op er zijn bedrijven die je nog dwangmaningen kunnen sturen dan stuur je hun gewoon een kopie met je bewijs schone lei

chapter

hoi rianne
Dat klopt niet, een percentage is in minnelijk in wsnp is geen sprake van afgesproken percentages maar alles boven je vtlb wordt opgepot daar gaan nog kosten van bwv af
als je teveel hebt ingebracht na sluiten krijg je dat terug maar kan ook zijn dat je in laatste half jaar teveel hebt afgedragen ik had eerste half jaar bv 350 teveel gestort deze heb ik met andere maand verrekend

bij minnelijk mogen ze meewerken aan traject als dat niet lukt komt wnp in beeld en moeten ze ook al willen ze niet