ik kan nergens terecht

Started by Fox75, Jul 07, 2014, 04:45 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

nu wil ik niet echt vervelend doen hoor maar 194 is gewoon wel veel geld. Je zegt dat je kinderen hebt, hoe kan je nu op nog minder geld gaan zitten?
Verplichtingen in de WWB heeft iedereen, dat is nu eenmaal zo. Je zegt dat je nog een auto hebt.. Die heb ik als een van de eerste maatregelen ter verbetering van de situatie, verkocht. Heb mijn banden opgepompt en ga nu weer en wind te lijf met de fiets en mp3 speler. Ik moet ongeveer 3 kwartier door open polders fietsen. Leuk? Nee, wel noodzakelijk. Het scheelt me heel veel geld per maand.
Zo heb ik mijn problemen aangepakt: alles terug gezet naar nul en vandaar uit weer verder. Natuurlijk baal ik er soms van maar dat is dan ook zo weer over. het is zoals het is.

Fox75

Ik heb auto ja, maar die heb ik gekregen , kan ik niet verkopen (verpand) en al kan ik hem verkopen levert dat niks op.

Heb enkel zeer slechte fiets maar geen geld om te repareren.
Als ik dat wel ha is nog zo dat ik geen conditie heb om te fietsen (heb niet eens voldoende conditie om in 1 keer de 3 trappen naar mijn woning op te lopen).

Mijn geestelijke en lichamelijke toestand verhinderd gewoon heel veel.

tuthola

Ik begin nu te begrijpen waarom je nergens meer terecht kan.....ik heb medelijden met je vriendin en kinderen en hoop echt van harte dat je jezelf bij elkaar raapt.