Oproep

Started by lot123, Jul 07, 2014, 01:19 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Jawel

Buster maar bij mij,

geen zoete inval.

Buster

:) Gewoon, twee klontjes suiker graag,..

nooitmeer

Quote from: Buster on Jul 09, 2014, 02:07 PM
@Xdewitl, de kans is dus groot dat het via RTL wordt uitgezonden.
En wie presenteert het? John Williams? :)

Kan het niet laten...

Speciale afleveringen van "Het spijt me" met deurwaarders in de hoofdrol?
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

tonnie64

Goedemorgen allemaal

even een update, ik had me opgegeven voor het programma  dat uiteindelijk alleen over deurwaarder gaat, maar in overleg met wederhelft mezelf net teruggetrokken.

Ik wil niet in een sensatie programma , en mijn man heeft een bedrijfje, waarvan de klanten mij ook kennen, ik wil mijn man geen schade berokkenen

groetjes Tonnie

gewoon

Tonnie weet je ook hoe dat programma heet

Het spijt me... maar kan het niet laten ?

of zo  8)

tonnie64

Goedemorgen gewoon, nee weet niet hoe het programma heet, hebben ze niet gezegd

Buster

nooitmeer

oh grappig... "Daarnaast zie je schrijnende verhalen van wanbetalers. " ...

Dat je het maar weet.

Kaatje

zag het ook ergens voorbij komen. Nog niet gekeken.

Buster

Ik ga NIET kijken, ik ga er NIETS van vinden.

Kaatje

kan ik ook nog niet gezien hebben, want het is er om 23:00 vanavond pas op :) en gelijk 2 afleveringen achter elkaar.

tuthola

Ik ga het ook niet kijken, wat ben ik blij dat niemand van het forum er ingetrapt is :-)

sacredfour

Ik heb net een aflevering gezien. Wat een ziek progamma! Dit progamma probeert de deurwaarder in een goed daglicht te zetten. Alsof deurwaarders mensen zijn met een geweten!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Kaatje

ik heb het ook met een half oog gekeken, maar niet mijn programma!
En zonde van de mensen met schulden dat ze met zo'n programma meedoen en ze zichzelf ook nog zichtbaar laten filmen.

nooitmeer

Ik het het gezien.

Ze laten veelal de echte struisvogels zien. De mensen die de post niet openen en het veel en veel te ver laten komen.
Ook lieten ze op het laatst een pathologische leugenaar zien. Hij had zijn huis leeggehaald net voor de executie verkoop met de smoes dat zijn vloer geschuurd moest worden.
Hij beweerde meerdere betalingen te hebben gedaan en daar ook "bewijzen" voor gestuurd te hebben naar het deurwaarders kantoor. Toen de deurwaarder vroeg of hij dit kon laten zien op de computer had hij zijn pasje meegegeven aan zijn partner.