Oproep

Started by lot123, Jul 07, 2014, 01:19 PM

Previous topic - Next topic

lot123

Beste forumbeheerder(s),

Is er een mogelijkheid om onderstaand bericht hier te posten? Wij zijn voor een nieuw televisieprogramma opzoek naar mensen die hun ervaringen willen delen met betrekking tot deurwaarders en/of schuldsanering. Wij willen burgers een platform geven om hun verhaal kwijt te kunnen. We willen graag de aandacht geven aan deze kant van het verhaal.

We bieden de personen een kans hun verhaal discreet te vertellen op een door hen gewenste locatie.

We zijn al gestart met opnames van het programma en hebben al mooie verhalen neer kunnen zetten. We zijn echter nog op zoek naar meerdere verhalen.

Ik hoop dat jullie ons hierin zouden kunnen helpen.

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Liselot Jansen

tonnie64

Wil best mijn verhaal doen, zit nu tussen geen minnelijke schikking en aanvraag wnsp

Groetjes Tonnie

sacredfour

Ik kan een andere kant van het schuldenprobleem laten zien.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

peter

Lot123,

Je hebt de oproep al geplaatst en je hebt al twee liefhebbers. Dus wees vrij om een oproep te plaatsen.
Peter
Administrator Forum

tuthola

"mooie"  verhalen !!!

burningspirit

ik zou eerst wel willen weten om wat voor soort programma het gaat......
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

lot123

Beste,

Het gaat om een programma over deurwaarders. In het programma volgen we de deurwaarder in hun beroep en willen we laten zien hoe bepaalde situaties zover zijn gekomen. We willen daarmee ook graag de andere kant van het verhaal belichten.

In het programma mogen de mensen die bezocht worden ook hun verhaal doen, als zij dat willen. Voor de mensen die dat niet willen is dat natuurlijk hun goed recht. We willen graag de menselijke kant laten zien achter de verhalen. We zijn nog op zoek naar mensen die hun verhaal willen vertellen.

We hopen op jullie reacties!

Vriendelijke groet,

Liselot Jansen

sacredfour

Lot123 het wordt dus een documentaire over lijkenpikkers, de incassobureaus en hun maatje deurwaarders?  Ben je bereid om tegen de status quo in te gaan? Hoe het zo ver heeft kunnen komen weten we allemaal, daar hoef je geen documentaire over te maken. Durf je de wanpraktijken van deze deurwaarders en incassobureaus te belichten? Misschien wel, maar je progamma zal zeker niet worden uitgezonden!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Xdewit

Tja, wat moet ik hier van denken:
1e post: opzoek naar mensen die hun ervaringen willen delen met betrekking tot deurwaarders en/of schuldsanering. (opzoek moet zijn op zoek, lang leve het niveau van journalistiek Nederland).
2e post: In het programma volgen we de deurwaarder in hun beroep en willen we laten zien hoe bepaalde situaties zover zijn gekomen. (deurwaarder hun beroep? lang leve...)
De nadruk ligt ietsiepietsie anders in beide posten.

Vraag ik me direct af: worden mensen zomaar gefilmd tijdens het volgen van de deurwaarders? BRRRR.

Het wordt in ieder geval niet een programma waar ik naar ga kijken maar zal in sensatieminnend Nederland zeker goed vallen.

Carol

Volgens mij is het een soortgelijk programma wat de BBC jaren geleden heeft gemaakt.
"Beat the Bailiff"
http://www.bbc.co.uk/programmes/b007cl01

Xdewit

En jij werkt ook voor RTL Carol?

gewoon

Hoi is dit een programma waar in gepoogd word dat er iets nuttigs of goed komt uit de hoek van deurwaarders.

Of juist de wan toestanden van deze in het daglicht te stellen.

burningspirit

Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

jan

Deurwaarders liggen hier heel gevoelig..........
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Even een ander geluid uit onverwachtse hoek.

Heb ooit een interview bekeken met een deurwaarder.
Toevallig eentje uit onze eigen stapel waarvan ik zelf de ervaring had als te mens te zijn behandeld.
Het stukje liet een aanpak zien hoe het ook kan, anders.
Kijk, ik ga hier echt niet lopen verkondigen dat deurwaarders zo'n gezellige visite zijn.
Maar wel een beetje nuance,.. een incassobureau is echt van een totaal andere orde.
En als je een beetje geluk hebt tref je een deurwaarder die achteraf je beste schuldhulpverlener blijkt te zijn.

Maar wie weet word er wel een deurwaarder gevolgd die de ontruiming uitvoeren met de versnipperaar naast de deur. Voor de goede orde, die zijn er dus ook.

@Xdewitl, de kans is dus groot dat het via RTL wordt uitgezonden.
En wie presenteert het? John Williams? :)