Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Wat een GEWELDIGE man ben je gewoon!
Be strong, have faith!

gewoon

Wel dat zijn weer aardige berichtjes  :)

Die kleuren had ik aardig ingeschat toch

schrijf wel een pm naar jou

tonnie64

Wauwwwwwwwww , wat zijn er soms toch geweldige mensen om je heen, uit zo'n onverwachte hoek,
krijg je dingen,die we zelf niet kunnen bekostigen in 1 woord GEWELDIG, Loop hier met een big smile op mijn gezicht en
Ook de mevrouw van de woningbouw belde nog, met excuses, dat ze er niet meer als 15 dagen gratis uit had kunnen slepen, als het aan haar gelegen had, had ze ons een minimaal een maand gegeven. Hier krijg je GEWOON ;) weer energie van

ff dansen hahhaha

tonnie64

Hallo

weer een vraagje haha, vandaag de rechtbank gebeld ivm verhuizing ,nog geen datum bekend, maar vroeg over een bewindvoerder en werd er gezegd dat ik tijdens de rechtszaak een naam van een bewindvoerder mag noemen, ik heb al zitten kijken, maar kom bij obin uit, maar die staat slecht bekend, weten jullie een goede, in brabant of maakt dat niet uit waar hij zit?

groetjes Tonnie en een fijn zonnig weekend toegewenst

tuthola

Hallo tonnie .....bij mijn weten word er meestal een bewindvoerder toegewezen en dat je daar niet echt inspraak in hebt.

chapter

over algemeen wordt iemand toegewezen
mijn advocaat wilde het doen kreeg andere wel erg blij mer

Buster

Tonnie,.. Er zijn twee verschillende bewindvoerders.

Een beschermingsbewindvoerder, die jouw belangen behartigd, mag je zelf voordragen.
Een WSNP bewindvoerder, die de belangen van de schuldeisers behartigd, wordt toegewezen door de rechtbank wanneer er is besloten dat je wordt toegelaten.
Obin doet idd beide, je zou het kunnen voordragen.

tonnie64

Hoi Buster, ik belde vandaag voor iets anders naar de rechtbank en heb toen gevraagd of dat het mogelijk was op zelf 1 mag aandragen als  wnsp bewindvoerder, en van afdeling schuldsaneringen in den bosch zeiden ze dat je er ook een mag voor dragen in het gesprek, deze moet wel aangesloten zijn, want hoor super slechte dingen over odin.

groetjes

Buster

Sorrie, heb te snel gelezen, ik dacht juist dat je die van Obin wilde voordragen, proest.

tonnie64

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE , echt niet
daarom vroeg ik of hier iemand wist die wel goed zijn
:o

Buster

Ben trouwens wel verbaasd dat je zelf iemand mag voordragen. Dat hoor ik echt voor het eerst.
Maar ik begrijp van Chapter dat het dus niet altijd wordt toegewezen. 

chapter

advocaat zei ze willen voorkomen dat een bekende het je te nakkelijk maakt.
normaliter pakt rechtbank bovenste van lijst.
van balie weten ze ook niet alles. zijn vaak de administratieve krachten en bepalen verder weinig.
rechter bepaalt of je wordt toegelaten en wie bwv wordt.
als je er geen kent zou ik gewoon zitting afwachten.
ik kende die van mij niet maar is echte topper

tonnie64

goedemorgen Chapter

Het is geen bekende of zo, daarom vroeg ik of jullie goede wisten, het was niet zomaar een administratieve kracht, het was de jurist van de afdeling saneringszaken op de rechtbank den Bosch en ik mag een naam aangeven,wil niet zeggen dat de rechter mijn verzoek inwilligt natuurlijk, maar nooit geschoten is altijd mis he

chapter

ja dat zeker maar daar zijn ze vaak bang voor als je iemand aandraagt.
en dan nog is het individueel met de 1 kun je het beter vinden als ander.
iemand die ik top vind kun jij niets mee hebben net als met vrienden etc.
het ligt vaak aan de klik en het gevoel en dat is voor iedereen anders.
ik zou het op me af laten komen. de energie daarin steken kun je beter aan leuke dingen besteden.

tonnie64

ja daar heb je ook weer gelijk in Chapter,maar vaak kiest de rechter OBIN en als ik de verhalen lees , pffffffffffffffft dan wordt ik nu al bang. Ik vind dat wachten nu op de oproep het ergste, maar ja aankomende tijd druk met verven en verhuizen,dus dan is het zo september, fijn weekend