Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

gefeliciteerd Tonnie! Ik zou toch eens navragen of de deuren in die kleur blijven. Ik meen me te herinneren dat alles in niet te opvallende/neutralere kleuren achtergelaten moet worden?
Succes!

tonnie64

Goedemorgen Xdewit

Hebben we gevraagd, ze zijn niet knal blauw, dus moeten we ze zelf verven, ik denk dat ze in onderhandeling zijn met andere woning bouwen, want ze doen helemaal niets meer aan die woningen daar, die man liet dat gisteren doorschemeren. We zijn er superblij mee,maar zoals jullie allemaal weten, wordt er hier nu gerekend en nagedacht over de goedkoopste oplossingen, we hadden ook nee kunnen zeggen,maar het is een leuke locatie, waar we graag willen wonen en stukken goedkoper,nu maar hopen dat er mensen zijn die ons komen helpen met schilderen en behangen,als dat gedaan is is het ergste leed geleden. en anders doen we het in stukjes
Bedankt voor de felicitatie ;D

tonnie64

Quote from: tonnie64 on Jul 29, 2014, 08:49 AM
Goedemorgen Xdewit

Hebben we gevraagd, ze zijn niet knal blauw, dus moeten we ze zelf verven, ik denk dat ze in onderhandeling zijn met andere woning bouwen, want ze doen helemaal niets meer aan die woningen daar, die man liet dat gisteren doorschemeren. We zijn er superblij mee,maar zoals jullie allemaal weten, wordt er hier nu gerekend en nagedacht over de goedkoopste oplossingen, we hadden ook nee kunnen zeggen,maar het is een leuke locatie, waar we graag willen wonen en stukken goedkoper,nu maar hopen dat er mensen zijn die ons komen helpen met schilderen en behangen,als dat gedaan is is het ergste leed geleden. en anders doen we het in stukjes
Bedankt voor de felicitatie ;D

Kaatje

Hoi Tonnie,

Oproepje plaatsen op facebook in groepen. Op die manier heb ik pasgeleden in ruil voor koffie en broodje/koekje hulp in tuin gehad waar het onkruid halve meter hoog stond en de tegels niet neer te zien waren.

Tas vol boeken gekregen :) en vaak kan je van alles gratis krijgen via fb groepen :)

chapter

Gefeliciteerd
ben benieuwd of lukt paar maanden geen huur betalen.
verven zijn de kosten niet zeker met wat gratis handjes

tonnie64

Hoi Kaatje en Chapter,

We hebben bijna 2 weken gratis huur gekregen, meer kregen we er niet uit, en er is inmiddels al 1 persoon die graag komt helpen, tegen eten en een bioscoopbon, dus dat is alweer meegenomen. Nou verven gaat bij ons wel in de kosten lopen Chapter, alles moet van groenblauw naar creme, dus moet 2 keer en voor de keuken heb ik renovatie verf nodig, krijg ik er niet onder die aanslag pfffffffffffft, maar ja komt goed

Kaatje ik weet dat er zulke FB paginas zijn ben er zelf ook lid van, maar thanksss, ik heb gisteren ook en vuilniszak vol boeken aan iemand gegeven van de site, was er superblij mee, wat zou het leven toch eenvoudig zijn , als mensen elkaar allemaal een handje zouden helpen ;D ;D

Fijn dat jullie zo met me meedenken en dat steuntje in de rug geven.  ;D ;D ;D

PS           we krijgen maandag de sleutels

gewoon

Ha tonnie

Kan je wel even helpen met je verf kosten,  je hebt goede verf nodig die dekt van een donkere onder grond naar lichte tinten, en goedkope huis merken,  zijn dan een drama.

Weet niet of dit tegen de forum regels is maar kan wel een verhuisdoos met Ral kleuren 9010 of 9001 of 1013/9016/ zijde glans / hoogglans, je kant op sturen.

Ben regelmatig sloten met geld kwijt, dit aan te bieden als  afval, omdat ik een druppel nodig had voor een staaltje,  en er verder niets mee kan. 

Gratis natuurlijk,  ik wacht even op een reactie van het forum of dit mag.

Kaatje

zal vast wel mogen van het forum, denk ik :) (alleen ben ik geen beheer :) )

Ook ik ben heel blij met die hoeken op facebook. Zelf al overbodige spullen waar ik geen geld meer voor krijg weggedaan en al veel boeken van mogen krijgen. :) :) En heel fijn dat er toch nog genoeg mensen zijn die klaar staan voor een ander, zonder eigen belang :) :)

En van harte gefeliciteerd met de sleutels alvast :) :) En met het klussen en verhuizen.

chapter

bij karwei etc heb je vaak mooi acties van de betere merken en hier in breda zit bv een verfkoning die ook niet duur is met uitlopende kleuren bv
zou top zijn als je die van gewoon kun krijgen scheelt weer enorm
muren etc kun je ook later doen na woonkamer en je slaapkamer. je bespaart ook 300 en 2 weken geen huur is toch ook wel mooi meegenomen

sommige plaatsen hebben ook zoiets als buurhelptbuur bv die heb ik laten verven toen voor 5 euro per uur, was professioneel schilder en was dus ook snel klaar. Bij maatschappelijk werk of welzijnsorganisatie kun je dat navragen en idd mogelijk meer hulp via fb

Buster

@Gewoon, daar zijn geen regels voor hoor ;) (dacht ik)

Wellicht een idee voor jou om de verf via FB aan te bieden bij een weggeefhoek, die zijn er per postcode.
Er zijn altijd wel mensen die zitten te springen op resten verf om het huis mee op te knappen.
Scheelt je weer een bom duiten!

tonnie64

Nou Gewoon, je moet je naam in Geweldig veranderen, dit zou voor ons al zo veel schelen, zit alweer te huilen, we willen zo graag, maar lijkt allemaal tegen te werken en wil mijn schoonouders ook niet te veel belasten, zij zijn net verhuist en kunnen wel wat bij leggen,maar we moeten ook zorgen dat we de huur van het oude huis en de rest van de rekeningen betalen, ben constant bezig met rekenen en de huur vanaf de 18 aug  van het nieuwe huis betalen, dus wij nemen je aanbod met beiden handen aan. ;D ;D

Super, maar zou willen dat die tranen eens stopten en ik me niet voordurend schuldig voel

tonnie64

ik weet alleen niet precies welke kleuren die getallen betekenen, beige , wit of creme  of gebroken wit, het mooiste is natuurlijk de deuren net iets donkerder te maken, als de deurposten, weet niet of dat zulke kleuren zijn.  ??? Maar zijn overal blij mee,  behalve met blauw hahahahhahaha

maar echt super, mijn man is er ook gewoon stil van

nooitmeer

Quote from: tonnie64 on Jul 29, 2014, 10:46 PM
Super, maar zou willen dat die tranen eens stopten en ik me niet voordurend schuldig voel

Schuldig?

Je levert zelf toch ook een bijdrage? Je scrhijft hier heel voortvarend jouw verhaal op, hoe het ook kan. Omdat 95% van de lezers op dit forum niet reageren betekend nog niet dat ze niets hebben aan jouw positieve inslag.

Enne: http://www.ralkleuren.com/

Ik denk dat Gewoon erg blij is dat hij/zij ook blij is om iets weg te geven, er is niets leuker dan dat. Dus voel je vooral niet schuldig.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Buster

Tadaa: http://www.ralkleuren.com/

hahaha, nooitmeer was me voor ;)
Great minds think alike, en met de rest wat hij schrijft ben ik het dan ook helemaal mee eens!

tonnie64

Thanxxxxxxx wauwwwwwwwww zijn mooie kleuren, precies wat wij prachtig vinden