Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Kijk eens aan, dat is nog eens goed nieuws!! Ik hoop dat alles op korte termijn in een rustig water komt!

tonnie64

dank je jullie voor jullie steun, doet me echt goed. het zal even aanpoten worden

Schoonouders vandaag de sleutel van hun huisje gekregen, gelukkig helemaal nieuw, dus wel voorlijmen en en structuur verf in de gang en trappenhal, de woon kamer laten ze behangen door een vakman  :o als ik dat moet doen, plak ik de banen gewoon overdwars hahahaha, geen geduld voor. en dan laten ze nieuw vloer leggen en dan mag ik het schoonmaken en de gordijnen ophangen en alle kleine dingen dingetjes doen, en volgende week zaterdag over verhuizen
dan Ons nieuwe huis volgende maand, daar mogen we maandag gaan kijken, dus we weten nog niet hoe of wat. en eind volgende maand gaat manlief met zijn zaakje verhuizen ook weer goedkoper en heb gisteren de kpn eens nagekeken op de zaak en als de zaak dadelijk verhuist is kan hij op internet telefoon en gsm ook zo'n 200 tot 300 euro per maand besparen, en dan de wnsp rechtszaak, dus even een hectische periode, maar als dat rond is, wowwww rust in de tent en genieten van ons goedkoper huisje en de rust ;D ;D ;D :o

Buster

Wauw!!! Super gefeliciteerd.

Enne,.. dit telt dus ook in je voordeel, je hebt je woonlasten verlaagd.
Helemaal super!

tonnie64

Dank je  wel Buster, het voelt nog wel steeds onwerkelijk , maar morgen krijgen we de papieren en  schoonouders hebben al toegezegd financieel even bij te springen als het nodig is bij de verhuizing, Ik heb nog steeds het wauwwwwww gevoel en klantmanager even gebeld, buiten zijn telefoon uurtje hihihi zat te lunchen en die zei doennnnnnnnnn en de schuldhulpverleenster die stond een dansje te maken op de werk vloer, zo blij was ze voor ons, Zij is echt een schuldhulpverleenster met een HART, ze staat ons met alles bij en zij zei ook dit is voor de wnsp zo goed, je doet er alles aan om alle uitgaven naar beneden te krijgen. Man en ik gaan morgenavond uit eten( een frietje met snack hahhahhahah) maar wel bij een leuke frietzaak om het te vieren ;D ;D ;D ;D

tuthola

*****Jippie*****  wat een goed nieuws.

Boeddha

Be strong, have faith!

tonnie64

Dank jullie wel , we zijn super blij ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bloem2

Jeeeeeeej Tonnie, je zit helemaal in de flow!
Hartstikke mooi, gefeliciteerd!

tonnie64

Jheee het is echt, papieren zijn binnen ;D ;D ;D ;D ;D ;D, moeten alleen nog wachten tot maandag om te kunnen gaan kijken :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o, maar straks toch eens kijken of we niet met iemand naar binnen kunnen lopen, dat we als is het alleen door het raam gluren, ben aagje :o :o :o :o :o thanxxxx voor jullie steun en aanmoediging

Chrissie

yes yes, geweldig dit nieuws , gefeliciteerd!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tonnie64

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
loop de hele dag met een big smile op mijn face

gewoon

Ha Tonnie

Gefeliciteerd wat geweldig te lezen dat het nu echt echt eens aan alle kanten mee zit papieren de deur uit en een nieuwe woning.

Een compleet nieuw leven/ start het is dus mogelijk, en is jullie gegund,  heel veel geluk gewenst

tonnie64

Goedemorgen Gewoon,

idd super nieuws, zijn zo blij mee, alleen op de achtergrond, wel het financiele plaatje, al willen schoonouders wel bijspringen, , maar het scheelt dadelijk wel 300 euro in de maand ;D en het toch nog allemaal ff malen over de wnsp, als dat geregeld is en ik zit erin , dan komt voor mij de daadwerkelijke rust pas denk ik.................maar vind het superlief dat jullie meedenken en blij zijn voor ons ;D ;D ;D ;D

tonnie64

goedemorgen

even een vraagje, zorg en huur toeslag zien ze dat als inkomen, bij de wnsp?

dank jullie alvast

Boeddha

Goedemiddag, dit staat in het VTLB rapport over zorg en huurtoeslag;
De zorgtoeslag is bedoeld ter financiering van bepaalde kosten en wordt om die reden niet als inkomen aangemerkt. Wel is de zorgtoeslag van belang voor het vaststellen van het vtlb.

Huurtoeslag wordt ook niet gezien als inkomen maar ook dan wordt er rekening gehouden met het VTLB. Waardoor er een lagere correctie zal plaatsvinden.

In de WSNP ben je zelf verantwoordelijk voor je toeslagen en aangifte doen. Nou ja, je plicht zelfs :)

Be strong, have faith!