Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Yesss, bewijs van goed gedrag van de verhuurder , we hadden het super netjes in orde. Weer een hele grote zorg minder.

Knibbel

Ja, dat is zeker een geruststelling, een zorg minder..... Hopelijk gaat alles goed met de onderzoeken, natuurlijk is ziek worden van stress niet leuk, maar lichamelijke problemen zijn nog minder leuk!! Wel goed van jouw huisarts om je ziek te melden, kun je misschien weer een beetje op adem komen. Doe je nu rustig aan...??
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tonnie64

Ja Knibbeltje :P, ga het lekker rustig aan doen, beetje schilderen in het nieuwe huis en wat rommelen en van het goede weer op ons balkon genieten. en proberen me niet al te veel zorgen meer te maken :o

tonnie64

Weer ff een  update

Vanmiddag de laatste papieren op de aangetekende post gedaan, waren nog een paar dingen die de rechtbank wilde weten. en nu eerst 9 sept naar de cardioloog, kijken wat daar uitkomt. Heb redelijk goede hoop, sinds ik weer ben gaan eten, ben ik niet meer van mijn stokje gegaan. en dan het aftellen naar 13 Okt. De schuldhulp verleenster gaat mee naar de zitting , nog 38 dagen. De ww heeft me tot de zitting vrijstelling gegeven van sollicitatie en zit nu in de ziekte wet. Heb mijn eerste gesprek bij de psycholoog gehad, waar ik me er zelf op betrapte , dat ik gewoon op een manier zat te praten alsof het niet over mezelf ging. het bekende masker was er weer.

maar desondanks hoop ik dat we allemaal een fijn weekend hebben

Knibbel

Quote from: tonnie64 on Sep 05, 2014, 07:59 PM
Heb mijn eerste gesprek bij de psycholoog gehad, waar ik me er zelf op betrapte , dat ik gewoon op een manier zat te praten alsof het niet over mezelf ging. het bekende masker was er weer.
Lieve Tonnie, ik ben in het verleden ook bij verschillende psychologen onder therapie geweest, en bij de een kon ik uren over mezelf kletsen, mezelf zijn, en bij de ander klapte ik bij het binnenkomen al meteen dicht..... maar ik heb bij geen enkele (zelfs niet bij die waar ik van begin af aan mijzelf op mijn gemak voelde) bij het eerste gesprek mezelf opengesteld, laten zien. In het begin wordt het eerst een kwestie van mekaar leren kennen, een vertrouwensband opbouwen.... Het komt allemaal goed Tonnie.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron