Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

het huis moet 1 sept leeg en oplevert worden en toch vandaag nog van alles gedaan en vanaaf gewoon rust, we hebben nog wel zeker 2 weekjes nodig om het huis af te krijgen, maar voelen ons nu al thuis heerrlijk
;D :D

Be

Fijn dat het al een thuis is!! Lekker van genieten.

Boeddha

Wat klinkt dat zalig! Geniet van jullie nieuwe thuis, jullie nieuw begin!
Be strong, have faith!

tonnie64

Doen we zeker Be en Boeddha het voelt zo goed aan, we komen er wel. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

tonnie64

zo weer even een update

we zijn nog steeds hard aan het werk, en nog niet klaar, en over huizen met manlief zijn werk en het oude huis in goede staat en netjes achterlaten, manlief vindt het zeeeeeeeer moeilijk om iets weg te doen ::)maar doe ik dan wel voor hem. maandag 1 sept allebei de sleutels inleveren en kunnen we weer verder met het nieuwe huisje ;D
Ik sprak vandaag mijn oude klantmanager van de kredietbank omdat ik wis dat ik vorig 287 euro van te weinig zorgtoeslag, naar hem had overgemaakt (moest van hem)maar ik was er achter gekomen dat hij dat niet mag vorderen omdat ze zorgtoeslag niet als inkomen zien, dus gebeld en ja hoor stond daar geparkeerd op een rekening, en idd had hij niet mogen vorderen, dus krijg het terug yipppie, kunnen we erg goed gebruiken nu met de verhuizing.

helaas 7 weken geleden de papieren naar de rechtbank opgestuurd en nog steeds niets gehoord pffffffffffffft wil onderhand eens een datum.

nou dat was het weer even  :D

tonnie64

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

EINDELIJK DE DATUM VAN DE ZITTING BEKENT 13 OKT OM 15.00 UUR IN DEN BOSCH
NOOIT VERWACHT DAT IK ZO BLIJ ZOU ZIJN MET EEN BRIEF VAN DE RECHTBANK ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Boeddha

Be strong, have faith!

jan

Dit zijn denkbeeldig de laatst loodjes, het is enkel nog maar een formaliteit
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tonnie64

Ik hoop het zo Jan, ben nog wel bang dat de rechter nee gaat zeggen, maar daar gaan we niet van uit, weet dat ik alles heb gedaan om erin te komen,maar zolang die woorden niet zijn uitgesproken, blijft er toch een blok op je nek zitten. Maar een datum en 2 aanvullingen opsturen moet te doen zijn.
Kan ik geen slaapmiddel krijgen , zodat het 13 okt is  :o :o :o :o :o :o :o

Knibbel

Super te lezen dat de nieuwe woning zo goed bevalt en al helemaal super dat er een datum bekend is van de rechtzitting.

Tonnie, lieve Tonnie, helaas heb ik geen slaapmiddeltje voor je, maar ik kan me heel goed voorstellen dat die tijd totdat het 13 oktober is MOORDEND voor je is. Maar probeer toch zo goed als het kan de dagen door te komen met al hun ups en downs en geniet zoveel mogelijk van de UPS, geniet van jullie nieuwe woning, hier krijg je die broodnodige energie van. En geloof me voor je het weet zijn die weken zo om.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tonnie64

Idd Knibbel , krijg hier wel weer energie van, nou de laatste loodjes van het oude huis nog, maandag daar de sleutel van inleveren en dan kan dat afgesloten worden.

Ook meteen weer een update over de stand van zaken, ik had een klacht bij de kredietbank breda neer gelegd over mijn toenmalige klantmanager en na  een gesprek met hem besloten de klacht in te trekken, dit was afgelopen woensdag. dus een mail gestuurd naar zijn baas. Wat gebeurt er vanmiddag, werd ik gebeld door zijn baas, die het er eigenlijk niet mee eens was dat ik de klacht in trok, omdat hij mijn dossier nog was nagelopen en daar erg veel fouten en nalatigheden had gevonden, Mijn oude klant manager moet maandag naar de rechtbank bellen, omdat zijn baas wil dat de verklaring van de kredietbank uitgebreider moet, is erg summier en dat hij mij belt om zijn excuses aan te bieden. Die baas wil dat ik hem woensdag bel of dat die oude klantmanager mij idd gebeld heeft om zijn excuses aan te bieden en een nieuwe verklaring op te maken en naar mij te sturen om te laten lezen en te ondertekenen en deze  opnieuw in te sturen naar de rechtbank. Dit gaat die klantmanager niet leuk vinden, maar ja moet hij zijn werk maar goed doen, ik ben wel blij dat de baas van kredietbank Breda het dossier nog eens heeft doorgenomen en die fouten moeten volgende week hersteld naar de rechtbank toe, ten gunste van mijn aanvraag wnsp.................. wordt vervolgt

Knibbel

Ha, zo zie je maar, ze bestaan nog: menselijke bankmanagers.... of zijn ze bang voor je?? ;)

Goed bezig!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tonnie64

en Toch zie ik er niet eng uit Knibbel
hahahhahahhahah, maar merk wel dat ik toch beetje bij beetje weer in mijn kracht komt te staan, en dan laat deze dame niet met zich sollen en onterecht behandelen, OEFFFF ik heb gezegd ;D ;D ;D ;D

tonnie64

Pffffffffffffffffft toch wel nerveus , of we het allemaal goed gedaan hebben vanmiddag om half 4 de eindcontrole van het oude huis, hopen dat alles oke is en dat we snel onze borg terug krijgen, Duimen jullie voor ons? merk aan mezelf dat ik echt teveel van mezelf heb geeist en dat die ruim 3 jaar aan voorbereiding , nu zijn tol begint te eisen, ik ben zo moe en leeg en huilerig is dit herkenbaar op weg naar de hoor zitting?Heb me van de huisarts ziek moeten melden bij de ww, omdat het voor mijn gezondheid nu niet goed is om te gaan werken, ze zegt gewoon , als je nu gaat werken geef ik je 2 dagen en ga je onderuit. Moet 9 sept naar de cardioloog, ze willen wat dingen uitsluiten, ze vermoeden dat het de stress is die er uitkomt, maar kan ook iets anders zijn. Zo gaan we maar door.