Hallo nieuwkomer met een paar vraagjes

Started by tonnie64, Jul 05, 2014, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

chapter

dat helpt wel om je gedachte te verzetten.
vaak hebben ze best lange lijst van bewindvoerders.
Ik was ook erg bang voor wie ik kreeg meteen gegoogled kon er niets over vinden maar is echt een topper.
Kijkt ook naar voordeeltjes voor mij zoals nu zelf aangevraagd of ik 50% mocht behouden van overuren wat extra stimulans is om meer uren te maken. Akkoord voor hoge verzekering betaal nu 190 omdat basisverzekeraar mij niet meer aanvullend wil verzekeren en bij ander dus 50% boete kreeg deze heeft ze volledig kunnen corrigeren.
Het blijft altijd afwachten en ze blijven ook streng toen ik tweede baan verloor was het ook meteen solliciteren naar 36 uur daar zitten alle bwv wel erg achtereen omdat een rc daarop controleert.
Daar kan bwv niet altijd wat aan doen deze is er normaal gesproken voor schuldeisers en niet voor jou.
Daardoor had ik ook weinig verwachtingen van haar maar is een goede steun geweest ook met afwikkeling erfenis etc.
heb ook nog een rc gekregen die mij eerst had afgewezen maar die is ook meewerkend gelukkig
als er geen zaken zijn als fraude etc zal een toelating niet zo n probleem opleveren.

chapter

van de officiele wsnp website

Databank Bewindvoerders
Zoeken naar bewindvoerders.
Als u de naam van de bewindvoerder kent, kunt u daarop zoeken. U kunt ook een overzicht krijgen van alle bewindvoerderorganisaties in uw woonplaats of in uw arrondissement.

Bij zoeken op naam.
Vul als zoekcriterium alléén (een deel van) de achternaam in, dus geen titels, voorletters of voorvoegels.
Bijvoorbeeld: als u zoekt naar mr. J.M. van der Bos, vul dan in bij achternaam: 'Bos'.

Bewindvoerders worden benoemd door de rechtbank.
Anders dan wanneer u bijvoorbeeld een advocaat nodig hebt, kunt u zelf geen enkele invloed uitoefenen op de keuze van een bewindvoerder.
De gegevens op deze pagina's zijn derhalve uitsluitend ter informatie.

Bewindvoerderorganisaties.
Naast deze databank met individuele bewindvoerders, hebben we ook een databank van bewindvoerderorganisaties.

tonnie64

bij mij geen fraudezaken of zo en met de schuldeisers afspraken gemaakt en me daar ook altijd aan gehouden, ik solliciteer mee echt een slag in de rondte, maar word nergens aangenomen, maar mijn tijd komt nog wel, eerst de verhuizing maar eens achter de rug hebben , maar daar zullen we de komende weken hard aan moeten trekken om dat allemaal te halen, maar ook dat komt helemaal goed.

tonnie64

Wauwww , net bezoek gehad en we kunnen er tegen aan met verven en schoonmaken in ons nieuwe huisje, dinsdag
We zijn echt zo blij dat er nog mensen bestaan die zo iets groots voor een ander over hebben
Super bedankt,kan het gewoon niet uitdrukken hoe dankbaar en blij  we zijn ;D ;D ;D ;D ;D

groetjes Tonnie

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

burningspirit

Zeker Geweldig Gewoon!  8)
Ik lees dit draadje met heel veel genoegen en plezier.
Schilder ze Tonnie! Wat een geluk!
Zo zie je maar: het is niet alleen maar kommer en kwel hier, we lijken wel familie van elkaar  ;D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tonnie64

Ja he echt Super Gewoon ;), we hebben er zin in om morgenvroeg de sleutels te krijgen, morgen gaan we meteen aan de slag jihaaaaa ;D :D :D ;D :D

tonnie64

SPANNEND over 2 uurtjes de sleutel van ons nieuw huisje

Zin in ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Be

tonnie64

Hoi allemaal ff een update

We zijn hard aan het werk in ons huisje, we beginnen de veranderingen te zien, maar het is nog ff door bikkelen, wel ff een dipje gehad( vandaag de heledag lopen huilen onder het verven), mensen die toegezegd hadden te komen helpen, laten ineens niets meer horen, ja 1 echte vriend , die komt als hij tijd heeft en man lief na zijn werk, die maakt nu dagen van 18 a 19 uur, ik ben geen schilder, maar ben gewoon begonnen met de radiatoren te schilderen en alles in de grond gezet, zodat manlief  in de avond kan afschilderen en de plinten geschilderd, de plafonds beneden zijn ook gedaan,maar de keuken  en gang moeten nog een keer :-[ maar dat schoonmaakmiddel werkt perfect op de muren ;D Das GEWOON niet normaal ;) Maar wil iedereen een fijn weekend wensen en wij gaan weer vrolijk door met zijn tweetjes.
we krijgen er een mooi huisje voor terug ;D

Buster

Tonnie, je moet maar zo denken: beter dat je daar met schilderen achter komt.
Je krijgt het straks nog zwaar genoeg, ook met keuzes maken aan wie je wel tijd, aandacht en je kleine budget aan besteed. Nu is het misschien een zware domper, het scheelt je straks bakken met schuldgevoel ;)

Toi toi toi en hou vol!

gewoon

Ha tonnie

Volharden dan maar,  en het weekend sta je er niet alleen voor en ben je met elkaar,  dat zal een stap vooruit zijn.

Wat is het weer jammer dat er onvoldoende gedacht word door je omgeving dat ze nu juist zo welkom zijn, en niet alleen op een open huis dag durven te komen met felicitatie,s.

En het is niet dat je in de steek gelaten word,  heb goed begrepen dat je een fijne familie en vrienden hebt,  maar zelf niet in jou schoenen staan, en daardoor maar ongeveer begrijpen dat zij er nu moeten zijn,  en kan rustig dat vrienden denken dat je huidige huis zo bijzonder netjes is,  en veronderstellen dat in je nieuwe huis dit ook even fluitend doet.

Vind het wel leuk dat het schoonmaak middel een onverwachte tweede helpende hand is voor je,  had het een beetje aangedikt,  dat als je het in auto zou gooien morgen het blok leeg is   ;D ;D ;D

Nergens te koop, maar staat bij jou het verschil te maken.

Maak er wat moois van,  het is immers je nieuwe toekomst en thuis.

tonnie64

Idd Gewoon

we hebben vandaag hard gewerkt en de woonkamer is klaar op de vloer en de deur na en supermooi geworden ;D, de deur stijl ook klaar, de plafonds gewit( heeft de enige vriend van ons, die is overgebleven van de week gedaan) en alles verder beneden in de grond gezet, het groen ging er na 1 schuren en lakken niet onder, morgen gaat manneke verder met aflakken van de deurstijlen beneden en ik boven alles gronden, de deuren pakken we later deze week, omdat alle deurstijlen gelakt en droog moeten zijn voor vrijdag als ze de hal behangen, de keuken is gewoon niet te herkennen , het schoonmaakmiddel is echt een wonder middel, o ja en tussendoor ook de radiatoren  ende plinten in de woonkamer ook nog maar geverft beneden, als ik het zo eens teruglees, hebben we best al veel gedaan ;D nu ff uitrusten en morgen uitslapen en dan weer aan het werk. we kunnen dadelijk wel zeggen dat wij alles als een team gedaan hebben, ondanks de teleurstelling van vrienden en familie :(

We hebben nu al het gevoel dat we thuis komen ;D

gewoon

:)

We hebben nu al het gevoel dat we thuis komen  ;D

kei goed

:)