WK 2014......

Started by tuthola, Jun 13, 2014, 08:39 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Ik heb goed gegokt. Maar oh oh wat een wedstrijd en wat een stress!!! Pffff. Hopelijk zaterdag minder stress :)

Chrissie

Jan je zei toch ontspanning?  ???
Dit lijkt meer op een inspannende ontspanning :D
Wel fijn voor jullie allemaal dat ze weer een ronde verder zijn, mis een smiley met een duim omhoog!

vindt jullie verslagen verschrikkelijk leuk om te lezen, kijk uit naar die van zaterdag!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Ik heb ook genoten van het voetbal. Nou maar hopen dat wij zaterdag weer een ronde verder komen. Ik zag een aantal Mexicanen bidden voor het missen van een huntelaar. Echter het was wederom goed raak.

Even niet denken aan die schulden..........
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tuthola

Wat leuk de Belgen zijn ook door,  was trouwens een spannende wedstrijd :-)

burningspirit

YESSS
(dr wordt hier een voetbalfan geboren)  8) ;D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

jan

Vanavond voetbal, ik hoop dat we het gaan redden!!! Vanavond op de bank, met wat bier en chips.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

chapter

hier idem dito in de roy donders pakken :-) ik ga voor 4-2

Chrissie

Ik ga voor jullie duimen dat Nederland het weer wint!
Hoop dat het een schitterende wedstrijd voor jullie mag worden ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Jongens, jongens wat was DAT spannend!

Next stop: Argentinië! woensdag 22.00 uur,...

tuthola

yessssssss wat spannend....word ruzie in het koningshuis woensdag vermoed ik zo :-)

burningspirit

hahahahahah .... daar hadden wij het hier ook al over tuthola  8)
flamboyante maxima vs kaaskop willem  ::)

maar wel gaaf dat oranje door is YESSS
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

gewoon

ha leuk draadje is dit het kan te minste niet altijd over geld gaan toch,

Heb helemaal geen last van spanning ik zit lekker te genieten, zeker van Robben  eindelijk eens een spits zonder raar ego maar is juist heel sympathiek is voor mij de beste die er is.

Maar ook met Van Gaal is het zo lachen dat die wereldmeester is met mensen op stellen en wisselen die heeft misschien een dag eerder al voor pret gehad als ze weigeren te voetballen en het 120 minuten op verdedigen houden en gokken op strafschoppen dan hebben ik een geintje. HA HA

Wat moet dat tussen de oren gaan zitten, zien dat de keeper gewisseld word in de laatste minuut weg zelf vertrouwen, het is niet eerder gedaan meen ik, en ik vond het om te brullen van de lach.

tuthola

Brrrrr ben nu al zenuwachtig voor vanavond.......met mij een heleboel mensen :-)

gewoon

Ach ik niet de Duitsers hebben alvast een oefen partij gespeeld om op te warmen, die lopen echt niet weg.

chapter

ben echt benieuwddddd
ga met mijn oudste zoon in de bios de film kijken