WK 2014......

Started by tuthola, Jun 13, 2014, 08:39 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Whoehoeee wat een wedstrijd.....ik heb genoten en met mij alle nl voetbalfans, op naar de volgende wedstrijd :-)

Leuk dat het op het forum ook leeft......

nooitmeer

Leuke 2e helft!

Wat me na de wedstrijd opviel was dat Louis van Gaal het eerste goede interview gaf in zijn hele loopbaan. hij was realistisch.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

flits

ik zag net net een foto op facebook waarop stond van winnen in de finale naar 5 x de bal uit het netje halen ik vond hem wel grappig ik kon aan dde buren ook horen waneer er gexcoord werd omdat de ramen open staan momenteel
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

:D :D super dit!!!

Kijk er niet naar maar vind dit om te lezen geweldig dan zie ik de wedstrijd gewoon voor me, leef gewoon met jullie mee :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Ha lees dit draadje met grote pret

Heb ook eens gekeken ben niet zo een grote voetbal kijker maar heb een plezier gehad wat een leuke wedstrijd.
Had mijn zorg over die goede doelman die zo lang alles tegen houd,   tot van Persie die geweldige duik naar de bal deed, en de wereld om draaide voor die doelman,  wie hier goed naar een bal kan duiken  :) :)

En daar na,  was het voor de beste man niet meer dan een paar robbertjes hier en daar,  en in de weg liggen.

burningspirit

ook ik ben geen voetbalfan, maar was 'veroordeeld' tot kijken omdat ik vrijdag als vrijwilliger in de sportkantine stond
één van mijn gasten, die altijd een alcoholvrij biertje neemt, deed dat nu ook weer en mopperde tegen me, dat hij het maar niks vond dat voetbal, het kostte te veel geld vond hij en wat was er nu aan?
hij zocht even voor me uit wat de mannen van het asbestverwijderingsbedrijf aan het uitspoken waren in het gebouw en zou naar huis gaan daarna maar..... bleef hangen en stond bij het derde doelpunt al bijna net zo hard te joelen als de anderen, die er waren.... bij het vijfde doelpunt ging-ie helemaal uit zijn dak .... hihi.... hoezo? voetbal maar niks?
zelf heb ik voor het eerst sinds jaren van een voetbalwedstrijd genoten, zo mooi gespeeld, met zoveel spectaculaire momenten! één groot feest was het! zelfs voor een leek zoals ik  8)
een andere vaste gast, 82 jaar oud, sprong bij elk doelpunt op uit zijn stoel, sjeesde naar de gang en brulde tegen de werklui verderop in de gang dat er weer was gescoord.... hahaha, wat heb ik genoten vrijdagavond!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tuthola

Yeahhhhh  beetje laat maar was gezellig bij mijn zus de wedstrijd gaan kijken....genoten!!!

Buster

Ik viel er pas halverwege in,... mooie wedstrijd, het was in elk geval niet saai ;)

En Joepie! Gewonnen!!!

peter

Het resultaat telt, we zijn door naar de volgende ronde ;D
Peter
Administrator Forum

peter

Peter
Administrator Forum

chapter

yoehoeeeeeeeeeeeeeee 3 winst op rij top van ze en wat was de fey goede wissel topppp

peter

Peter
Administrator Forum

Chrissie

leuk om te lezen dit!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

burningspirit

het beloofd voorlopig een mooi zonnig oranje wk jaar te worden  8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tuthola

Yes tot nu toe gaat het toppie met de overwinningen van oranje....nu kijken tegen wie we de volgende x moeten