Pffffff spijt spijt

Started by statement, May 28, 2014, 08:59 PM

Previous topic - Next topic

statement

>:( >:( >:( >:( >:( >:(  >:( >:( >:( >:( >:(

dacht ik alles geregeld te hebben met de bank, aangetoont dat Moza?iek niet meer werkzaam voor mij is. dacht dat mijn geld veilig zou zijn. En ja hoor ik zie zojuist op mijn bankrekeningnummer dat zij gisteren 2x een bedrag van mijn rekening hebben overgeboekt naar hun rekening. Ik ben woest!! hoe kan het in godsnaam dat als ABNAMRO hun eraf gooit zij alsnog bij mijn rekeningen kunnen?? Net gebeld, werd eerst gezegd dat ik Moza?iek moest bellen dat zij ten onrechte geld hebben overgeboekt. Ik zei ja en die zeggen echt niet ow sorry dat boek ik wel terug. Ik zei het is JULLIE fout, zij zouden eraf worden gegooid, zie hen ook niet meer bij mijn gegevens staan en nog kunnen zij bij mijn bankrekening? Dat is iets wat totaal niet kan!!! De man snapte niet wat er was gebeurt want het zou met een bankpas zijn gebeurd. Ik zeg niet door mij dus hoe ze het gedaan hebben, doet er niet toe, het is gebeurt en nu kan ik vandaag geen huur overmaken, door JULLIE fout!! nu mag ik om 09.00 uur terugbellen. Nou lekker zit al vanaf 04.10 uur weer aan me bakkies koffie en stresspeuken pfffffff dit is toch niet te geloven??

Buster

Statement, overleg met de bank of het mogelijk is dat jouw rekening nummer wordt veranderd en je een ander pasje krijgt. Daar heb je ala minute niks aan, maar is fijn voor de toekomst.

Het geld dat is overgeboekt kun je vragen of dit gestorneerd kan worden?
Ben je nog bij de Sociaal Raadslieden geweest? Breng hun hiervan op de hoogte.
Het wordt zo langzamerhand tijd dat je juridische hulp in gaat schakelen.

statement

ik zie het allemaal niet meer zitten ik doe zooo me best en wordt overal tegengewerkt. Inmiddels de bewindvoerdersdesk gebeld, die vertellen me niks terwijl ik niet onder bewind sta
ik heb nu de bank een mail gestuurd, ik wil vandaag antwoord en een oplossing zoniet dan ga ik naar een andere bank

ik wordt echt gek voel me echt klote zit hier weer te janken, nou heerlijk hoor. Ik krijg geen juridische hulp omdat er nog een vordering openstaat voor ene toevoeging die over 2009 gaat die ik al in maart heb afgegeven voor bijzondere bijstand en nu nog geen zekerheid heb. Ook daarheen gebeld en diegene die erover gaat zal waarschijnlijk volgende week terugbellen godver ik heb een advocaat nodig ik kan nu niks en soc. raadslieden??? pff daar heb ik ook niks aan, duurt een eeuwigheid, dan weer dit dan weer dat, we bellen u, ow jah uw heeft geen mobielnummer, tja dan wordt het moeilijk,

ik heb het gevoel dat ik een crimineel ben , nou wat ik niet ben kan ik altijd nog worden, is zo gepiept

Chrissie

Statement, kan je helaas niet zo goed helpen als Buster, Sacredfour e.a dat laat ik maar aan hun over, kan je alleen een beetje steun bieden!

Begrijp dat je het soms even niet meer ziet zitten die muren waar je tegen aan loopt zijn ook verschrikkelijk maar probeer toch vol te houden je bent zo goed bezig. Als je dit station voorbij bent dan komt het in rustige vaarwater, dus zet nog even door!!!
Ik neem mijn petje voor je af kanjer!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Statement,

Kop op, als er opties niet mogelijk zijn ga je op zoek naar andere opties.
Wacht deze week af wat de bank doet en informeer ondertussen bij een ander bank of je over kan stappen.
Als je je verveelt kun je alvast gegevens bij elkaar verzamelen van automatische incasso's die je over zou willen zetten.
Als de Sociaal Raadslieden niets is, dan kun je via het internet vragen stellen aan het Juridisch Loket, of bij hen binnen stappen (zitten niet in iedere gemeente maar wel in veel).

Als je nogmaals zo'n opmerking krijgt over je vaste telefoonnummer (wat klinklare onzin is, ik heb ook geen mobiel en ben PRIMA te bereiken,..) stel dan voor dat zaken per email besproken kunnen worden.
De meeste advocatenkantoren hebben trouwens een gratis inloopspreekuur, je kunt allicht je verhaal doen en vragen of ze advies hebben. Nee heb je,..

Ik snap dat het slopend is, het slokt energie en je krijgt er geen energie voor terug.
Vergeet niet dat je dit doet voor JOU! Hou vol!

statement

Bij de bank geweest.... :( ze kunnen niets terugboeken, wel kreeg ik te horen dat zij vanaf vandaag niets meer kunnen afschrijven / overboeken ( goh dat is optijd en wel toevallig per vandaag nu ik dreig naar een andere bank te gaan >:( ) vragen of ze het terug willen storten, hoef ik niet te proberen, dus vanmiddag gebeld dat ze het vóór 16.00 uur terug moeten storten zo niet ga ik aangifte doen bij de politie. Helaas niet teruggestort, heb ze een mail gestuurd en heb aangegeven dat ik dus aangifte ga doen.

Bij de politie geweest en heb maandag een afspraak. Zij hebben niet aan mijn geld te komen, ik heb hen ontslagen, zij hebben alle schuldeisers laten weten dat zij niet meer voor mij werkzaam zijn dus ze hebben met hun poten van MIJN geld af te blijven.

Het geld staat nu apart, woensdag komt mijn uitkering binnen en dan kan ik pas de huur overmaken, helaas het is niet anders, maar het is gelukkig nog geen 1 juli, al had ik graag dat laatste nu afgesloten voor deze maand.

statement

Patssss IN NAAM DER KONINGS

dwangbevel van de gemeente inzake Gemeentelijke heffing of belasting

Moza?iek ; Jah wij vragen elk jaar kwijtschelding aan!!! Nou mooi niet dus, ze hebben dus helemaal niks gedaan

>:( ............. , huppakee, weer een schuld + dwangbevel kosten, heerlijk het gaat perfect.

Ik spring zo nog eens flink uit me vel, zoniet over het balkon, grrrrrr  >:(

Buster

Adem in,.. adem uit.

Morgen gelijk bellen met de maatschappij die de gemeentelijke heffing int (meestal is dat het waterschap)
Uitleggen dat je bent opgezadeld met een malafide bewindvoerder (of dat echt zo is dat is aan de rechter, maar het klinkt beter als je het op die manier brengt)

Dat je in de stellige overtuiging was dat deze bewindvoerder, zoals hij zelf heeft aangegeven, kwijtschelding heeft aangevraagd. Dat je dit hele verhaal kunt aantonen op papier en of je alsjeblieft met hen in gesprek kan gaan om eventueel opnieuw kwijtschelding aan te vragen.
Dat het je zeer spijt dat ook zij nu de dupe zijn van de praktijken van deze bewindvoerder.

Op deze manier geef je ze iets in handen en belangrijker je geeft aan dat het vooral voor hun zo rot is.
Een gezamenlijke vijand maakt vrienden ;)

Heb je al bericht gehad van de belastingdienst over de heffingskorting? 

peter

Emotie speelt bij schuldenaren een grote rol in hun uitingen. Jezelf uiten is prima, maar ik verzoek jullie geen scheldwoorden of andere krachttermen hierbij te gebruiken.
Peter
Administrator Forum

statement

hallo Peter

sorry was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen o.i.d. maar ik zat er echt helemaal doorheen, ga het berichtje aanpassen

statement

Buster, ik ga zo meteen om 09.00 uur bellen met de gemeente, met de belastingpapieren ben ik bezig, maar eenvoudig is het niet, straks even kijken of een flatbewoonster van me thuis is, heb gehoord dat die er mss meer verstand van heeft en anders ga ik naar het belastingkantoor en vraag ik of zij het met me kunnen invullen.

burningspirit

dank statement voor de aanpassing
enne..... ik kan me je frustratie helaas heeeeel goed voorstellen
diepe teug lucht en doorgaan
hou vol !
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

statement

goedemorgen, even een update van mij, lang niet hier geweest vanwege prive situatie.

Maar even wat positieve dingen op een rij,

kwijtschelding aangevraagd gemeentelijke belastingen  goedgekeurd  :D
belastingaangifte gedaan 2013, zou de bewindvoerder doen, niet gedaan dus zelf op pad. mooi bedrag terug waardoor mijn belastingschuld in 1 x is verdwenen :D
bezwaarschrift ingediend bij de gemeente ivm korten uitkering, ik wilde de inhouding verlagen naar 50,- per maand in plaats van 121,-  goedgekeurd  :D

Jaah het gaat de goede kant op, momenteel zijn er een aantal schuldeisers doorgestreept, waardoor mijn schuld nu â,¬ 6557,42 is.  ;D ;D

Bij de gemeente bijzondere bijstand aangevraagd ivm bewindvoerderskosten, helaas is deze afgewezen omdat er geen uitspraak van de rechter ligt.  >:(
ben met een advocaat bezig om moza?iek aan te pakken voor wat betreft nalatigheid, en de extra kosten die ik heb moeten maken.

afgelopen zaterdag kreeg ik 2 brieven van de belastingdienst, dat er een boekhouder/ belastingadviseur ( intermediair) namens mij belastingaangifte wilde doen ???? of ik toestemming wil geven...ik kijk wie dat is en het is een voor mij onbekende naam, maar........hetzelfde adres als moza?iek?? ja en ik ben gekke henkie haha deze brief gaat een kopie van naar de advocaat.

inmiddels heb ik nog steeds mijn dossier niet ontvangen, ben ik nog steeds alles zelf aan het regelen kwa betalingen e.d.

Ik heb een zware periode achter de rug, maar ik zet door. inmiddels in de medische molen terecht gekomen omdat ik de laatste maanden 16 kilo ben afgevallen zonder te lijnen. Tot nu toe niks ernstigs gevonden gelukkig, maar hoop niet dat ik blijf afvallen want geld voor kleding heb ik helaas gewoon simpelweg niet.