Stichting FROND allias Stichting SÈH Dubieus ????

Started by Wat ervaring, May 26, 2014, 12:35 PM

Previous topic - Next topic

Wat ervaring

Wat 'n verhaal! Toch goed om lezen dat jullie stappen zetten, ervoor gaan en er wat lucht gekomen is. Via via ben ik bekend met Stichting verwijderd, zij bieden schuldhulpverlening aan mensen. Hoor positieve verhalen over hen, ze gaan voor de client. En zoals het hoort, vragen zij hier niets voor, in tegen stelling tot vele dubieuze schuldhulpbedrijfjes. Wellicht iets voor jullie? Hun mailadres is Verwijderd@verwijderd.com. Succes met alles! Ik heb zelf geen ervaring met schulden, ik prijs me gelukkig, maar probeer positief te blijven, er moet een uitweg zijn!

Aangepast door de moderator, tegen de forumregels

Boeddha

Quote from: Wat ervaring on May 26, 2014, 12:35 PM
Wat 'n verhaal! Toch goed om lezen dat jullie stappen zetten, ervoor gaan en er wat lucht gekomen is. Via via ben ik bekend met Stichting Verwijderd, zij bieden schuldhulpverlening aan mensen. Hoor positieve verhalen over hen, ze gaan voor de client. En zoals het hoort, vragen zij hier niets voor, in tegen stelling tot vele dubieuze schuldhulpbedrijfjes. Wellicht iets voor jullie? Hun mailadres is  Verwijderd@verwijderd.com. Succes met alles! Ik heb zelf geen ervaring met schulden, ik prijs me gelukkig, maar probeer positief te blijven, er moet een uitweg zijn!

een hotmail adres zegt al vaak genoeg om vooral NIET in zee te gaan met dit soort 'bedrijfjes'!!
Be strong, have faith!

Boeddha

En naast dat...op google gezocht. Stichting Frond is niet aangesloten bij het NVVK, nog een aanwijzing om niet met deze in zee te gaan!
Be strong, have faith!

Buster

Hou maar op met zoeken, ik heb al genoeg gevonden.
Beetje jammer dit. Zo wordt het een anti reclame,...

burningspirit

Ze hebben een site, met daarop de logootjes van de belastingdienst en rechtspraak
niets te vinden over de eventuele kosten, staat nergens dat het gratis is