Stichting FROND allias Stichting SÈH Dubieus ????

Started by Wat ervaring, May 26, 2014, 12:35 PM

Previous topic - Next topic

Wat ervaring

Wat 'n verhaal! Toch goed om lezen dat jullie stappen zetten, ervoor gaan en er wat lucht gekomen is. Via via ben ik bekend met Stichting verwijderd, zij bieden schuldhulpverlening aan mensen. Hoor positieve verhalen over hen, ze gaan voor de client. En zoals het hoort, vragen zij hier niets voor, in tegen stelling tot vele dubieuze schuldhulpbedrijfjes. Wellicht iets voor jullie? Hun mailadres is Verwijderd@verwijderd.com. Succes met alles! Ik heb zelf geen ervaring met schulden, ik prijs me gelukkig, maar probeer positief te blijven, er moet een uitweg zijn!

Aangepast door de moderator, tegen de forumregels

Boeddha

Quote from: Wat ervaring on May 26, 2014, 12:35 PM
Wat 'n verhaal! Toch goed om lezen dat jullie stappen zetten, ervoor gaan en er wat lucht gekomen is. Via via ben ik bekend met Stichting Verwijderd, zij bieden schuldhulpverlening aan mensen. Hoor positieve verhalen over hen, ze gaan voor de client. En zoals het hoort, vragen zij hier niets voor, in tegen stelling tot vele dubieuze schuldhulpbedrijfjes. Wellicht iets voor jullie? Hun mailadres is  Verwijderd@verwijderd.com. Succes met alles! Ik heb zelf geen ervaring met schulden, ik prijs me gelukkig, maar probeer positief te blijven, er moet een uitweg zijn!

een hotmail adres zegt al vaak genoeg om vooral NIET in zee te gaan met dit soort 'bedrijfjes'!!
Be strong, have faith!

Boeddha

En naast dat...op google gezocht. Stichting Frond is niet aangesloten bij het NVVK, nog een aanwijzing om niet met deze in zee te gaan!
Be strong, have faith!

Buster

Hou maar op met zoeken, ik heb al genoeg gevonden.
Beetje jammer dit. Zo wordt het een anti reclame,...

burningspirit

Ze hebben een site, met daarop de logootjes van de belastingdienst en rechtspraak
niets te vinden over de eventuele kosten, staat nergens dat het gratis is
wel dat stichting frond een handelsnaam is van stichting S.E.H.
deze laatste is "stichting erkenningsregeling hypotheekadviseurs" die weer te vinden is op een site met de logootjes van akb verzekeringen en regiobank (zelfstandig adviseur) met beeldmerk van snsbank......

snappen jullie het nog?
ik niet meer
dus laat maar zitten denk ik zo........

niet intrappen.....
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

nooitmeer

Quote from: burningspirit on May 26, 2014, 02:48 PM
Ze hebben een site, met daarop de logootjes van de belastingdienst en rechtspraak
niets te vinden over de eventuele kosten, staat nergens dat het gratis is
wel dat stichting frond een handelsnaam is van stichting S.E.H.
deze laatste is "stichting erkenningsregeling hypotheekadviseurs" die weer te vinden is op een site met de logootjes van akb verzekeringen en regiobank (zelfstandig adviseur) met beeldmerk van snsbank......

snappen jullie het nog?
ik niet meer
dus laat maar zitten denk ik zo........

niet intrappen.....

Ach meneer Benny, de eigenaar van deze stichting, heeft ook nog een ander bedrijfje.
En laat dat bedrijfje nu ook incasso werkzaamheden verichten.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

burningspirit

pfffffffff........... als het niet zo treurig was zou ik er om lachen

chapter

tja weer typisch iemand die voor zichzelf reclqame maakt om aan mensen in de shit te verdienen.

Op nevensite bijna zelfde categorie nickname

Tip voor je
26-05-14 12:50
Via via ben ik bekend met Stichting Frond, zij bieden schuldhulpverlening aan mensen. Hoor positieve verhalen over hen, ze gaan voor de cliënt en doen wat ze kunnen met schuldeisers om regelingen te treffen. Ook goed, zoals het hoort zij zij hier niets voor, wat slechte shuldhulpverlening vaak doet. Die brengen je meer in problemen! Wellicht iets voor jullie? Hun mailadres is verwijderd

peter

Deze stichting is niet veel soeps en komt zeer onbetrouwbaar over. Op dit adres zijn meerdere bedrijven gevestigd. Het spreekt voor zich dat deze meneer probeert, klanten te verwerven voor zijn stichting. Deze zgn stichting is niet transparant en is het is niet duidelijk wie het bestuur is van deze stichting, laat staan de werknemers of de vrijwilligers. Misschien is het allemaal één en dezelfde persoon.

Ik adviseer om vooral geen gebruik te maken van de diensten van deze stichting.

QuoteNaam: Stichting SÈH

Adres: Perebloesem 25
Postcode: 7006 MJ
Plaats: Doetinchem

KvK nummer:    00000918 1362
Type vestiging:    Rechtspersoon
Rechtsvorm: Stichting

Organisaties: 2 bedrijven op dit adres

Oppositie kan altijd (O.k.a.)
Stichting SÈH
Samenwerken Ecologisch Herstel, Stichting SÈH

frond is een handelsnaam van stichting S.E.H
Peter
Administrator Forum

Xdewit

Ik ben zo blij met onze moderators! Bedankt voor jullie opmerkzaamheid.

enne Burningspirit: heel herkenbaar hoor dat je niet altijd alles kan lezen!

jan

Ls,

Bedankt allemaal voor de operator reports. Hierdoor kunnen wij het forum schoon houden van fake schuldhulpverleners en ander "gespuis"  ;)

Wij ga deze berichten loskoppelen en in een apart topic, als anti reclame en waarschuwing voor deze "doelgroep"

Jan
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

burningspirit

Bedankt! is mijn topic ook weer 'schoon'  8) ik sluit me aan bij xdewit: blij met onze 'leiding' hier! enne.... gelukkig zijn we hier op het forum niet gek  ;D