mijn 'succes' verhaal

Started by zomerzon, May 24, 2014, 05:52 PM

Previous topic - Next topic

zomerzon

hallo mensen ...

allereerst een grote dank en complimenten voor Sacredfour !
voor zijn adviezen, zijn aandacht en de strijd die hij onbaatzuchtig aangaat om mensen wakker te maken en houden. Dank voor je aandacht het heeft mij ruim â,¬ 65.000 bespaard ...

mijn verhaal is dat van vele anderen in een eigen jasje ..
In een tijd waarin het goed ging iets afgesloten
en daarna problemen die voor problemen zorgden.
http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,47288.0.html

Het gaat hier niet om de oorzaak, die ligt al in het verleden
daar ben ik zelf debet aan geweest, maar ik ben ook debet geweest aan de oplossing er van.

het belangrijkste wat ik er uit geleerd heb is dat ik me niet moet laten intimideren ..
Ik heb dat gedaan door onderzoek te doen naar rechten, plichten en feiten
bij alle partijen.

Ik kwam er achter dat de grootste kracht van een schuldeiser de angst en de onwetendheid van een schuldenaar is en daarnaast speelt ook de schaamte en/of het emotionele schuldgevoel een rol.

De grootste kracht van de schuldenaar is het feit dat de schuldeiser zijn administratie niet op orde heeft, vaak ook nog dingen doet en wil die niet van rechtswege ondersteunt (kunnen) worden.
Dit is niet slechts mijn ervaring maar tevens iets wat ook via de media steeds meer naar buiten aan het komen is.  De banken en grote bedrijven besteden veel aandacht aan de mazen van de wet,
iets wat iedereen zou moeten doen.
Begrijp dat de wetten er niet zijn voor ons ...
maar dat je ze wel ten voordele kunt gebruiken.

laat je niet ontmoedigen voordat je de 'strijd' bent aangegaan ..

p.s. inmiddels is het ruim 3 maanden geleden sinds de laatste dreiging van het IB om een deurwaarder te sturen. Op mijn verzoek om hun bevoegdheid aan te tonen is het dus al vast gelopen ...

groetjes en sterkte

Buster

Wauw, van harte gefeliciteerd!

chapter

top zeg
hebben ze alled nu laten valken of loopt het nog en komt er nog ern zask voor rechter

zomerzon

thx Buster en Chapter  :)

ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik nog iets van dit of een ander IB ga vernemen.
De kans is aanwezig, maar gezien de tijd die er dan overeen is gegaan en hun tegenwerking om de zaak in de minne te kunnen schikken doordat ze weigeren hun bevoegdheid op een accurate wijze te tonen spreekt niet voor ze bij een rechter.

Een rechtszaak zou ik met goed vertrouwen tegemoet zien gezien deze feiten en ook de termijn van verjaring mee genomen.
1 ding is zeker, ik zal niet snel meer onder de indruk raken van hetgeen ZIJ willen en menen :)

groetjes

zomerzon

aanvulling ...
inmiddels is het ruim 3 maanden geleden sinds de laatste dreiging van het IB om een deurwaarder te sturen. Op mijn verzoek om hun bevoegdheid aan te tonen is het dus al vast gelopen ...