Van Smile: start is gemaakt, hopelijk toelating minnelijk traject

Started by Buster, May 16, 2014, 04:23 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Een bericht van Smile:

QuoteHallo, sinds 28 April  is een overeenkomst  getekend  met de  Kredietbank.  Ons inkomen  gaat dus  ook  naar hun en eind  deze  maand  krijgen we ons  1ste  VTLB. We hebben een  schema gemaakt met al onze lasten die we  hiervan moeten betalen, rest ons n  x bedrag om  van te leven. Gelukkig hebben we ons  hierop  voorbereid en al eerder  geprobeerd om het op deze manier te doen , rest van ons loon verdeeld over de schuldeisers.  Het is uiteraard geen vetpot  maar   als je  jezelf oplegt het met  een x  bedrag te MOETEN redden  en erover waakt  dit ook vol te houden , lukt dit aardig! Ik  neem meestal  leefgeld p wk  dit deel ik door  7 dagen , dus ik geef  per dag echt niets  meer uit dat dit bedrag .Ik zoek regelmatig naar  budget recepten,  er zijn zeer  goede te vinden en smaakvol.Soms kook ik voor 2 dagen.Nu de zomer komt is ideaal, dan worden het  maaltijd  salades , vult goed en gezond  :-))  Tevens  koop ik zoveel mogelijk  wat in de reclame is, dat scheelt.. We zijn zeer dankbaar dat we  eindelijk  geholpen gaan worden  en doen er alles aan  t zo positief mogelijk te zien. Bij ons is een ruilwinkel  , das ideaal, hoef je niets onnodig uit te geven.Het is de moeite waard, want... over 3 jaar  pluk je de vruchten en ben je eindelijk  schulden vrij, dat is wat telt.Dan zijn we  echt gelukkig :-))  Sterkte  iedereen en blijf  vooral positief dan komt alles  goed, groetjes  :-))

peter

@smile, dit is goed nieuws, volhouden en zo te lezen komt alles goed.
Peter
Administrator Forum

Boeddha

@smile...wat super fijn zeg dat alles loopt! Jullie kunnen nu aftellen naar een schuldvrije toekomst!
Be strong, have faith!