Koningsdag

Started by tuthola, Apr 26, 2014, 08:43 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Zoals elk jaar weer naar de rommelmarkt geweest, was heel gezellig en kwam een hoop bekende tegen, een paar van mijn vriendinnen stonden zelf met spullen dus even lekker bijgekletst.
Heb nog laarsjes voor 4 euro kunnen scoren die nog nooit gedragen waren voor 4 euro !!!

Al met al een leuke dag gehad...wat hebben jullie gedaan ??

Xdewit

jaaa! hier ook rommelmarkten af geweest. Goed gescoord. Zelfs al cadeau's voor familie kunnen kopen. Ben erg blij!

An0niempje

Hier ook op de rommelmarkt rondgehangen.
Nog even overwogen om zelf te gaan verkopen, genoeg spullen om te verkopen, maar zag dat niet zitten in mijn eentje....
heel veel gratis spullen gescoord :)
onder andere scrabble junior, nog helemaal compleet. Deze gaat naar mijn moeder, voor als mijn neefjes bij haar zijn....
Ook nog een paar gratis lampen, waarvan ik denk, dat ik ze nog wel verkocht krijg op MP :)
3 aardbeienplantjes voor 1 euro, dus hopelijk binnenkort eigen aardbeien. Stel ik hal er een half bakje uit, dan heb ik de inkoopsprijs er terug verdiend :)
Ik ben kampioen wekker uitzetten in mijn slaap, nu voor 2 euro een wake up light gekocht, hopelijk zet ik die niet in mijn slaap uit ;)
Ik ging echt met een fiets vol naar huis, postfietstassen helemaal vol, en toch maar 6 euro uitgegeven op de vrijmarkt.
De boeken die ik gekocht heb mogen weer op bol.com als ik ze uit heb :)
5 boeken voor 2 euro, dus dat moet er weer uit te halen zijn :)

Lizayra

Hier een klein rommelmarktje op het dorp bezocht, jongste zoon had een leuke morgen met gratis ijsje, zakje chips, slush puppy, spekje, ritje in de huifkar, rodeo stier en allerlei leuke spelletjes. Wordt hier ieder jaar georganiseerd voor de basisschool jeugd. Voor 2,50 kocht ik voor hem een paar skeelers waar hij de hele middag reuze leuk mee heeft gespeeld. Kind blij, ouders blij ♡ .

Buster

Hier was geen vrijmarkt en je kon van alles doen tegen een "kleine vergoeding".
We hebben wel heel veel lol gehad. Alle kleingeld dat bestemd was voor de vrijmarkt is opgegaan een twee ritjes met de draaimolen.
Zoonlief stond er helemaal verheugd naar te kijken en riep maar Auto! Auto! ja,.. daar kan ik dan geen nee tegen zeggen.

Verder heerlijk een uur op de fiets gezeten en rondgereden in het dorp.
Het was een hele fijne dag.

nooitmeer

Quote from: Buster on Apr 26, 2014, 11:22 PM

Zoonlief stond er helemaal verheugd naar te kijken en riep maar Auto! Auto! ja,.. daar kan ik dan geen nee tegen zeggen.

Haha, geweldig. Tuurlijk kan je daar geen nee tegen zeggen!
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

chapter

wat een heerlijke zonnige dag.
moest eerst werken met 1 client 3 puzzels gekocht van 50 cent.
half 3 naar huis vriendin met 3 vrienden naar 538 feest gebracht met haar auto.
deze terug gezet en met 2 van mijn kinderen nog snel langs de vrijmarkt.
Mochten 10 euro besteden zoon heeft 2 ds spellen gekocht en dochter een horloge.
daarna in bos frietje gegeten.
ik was gesloopt om 21 naar bed gegaan. nu weer op naar mijn werk

flits

ik was gistermiddag eerst even bij de 6 kamp wezen kijken en heb daar nog even met de schoonouders van mijn zus staan praten en daarna ben ik nog even naar het ringrijden wezen kijken en ik mocht daar ook nog even een van de paarden aaien ik heb daarna nog maar even een frietje en een frikadel gehaald en ben toen maar weer terug naar huis gegaan en ben daar maar naar de startrek fims gaan kijken er is een marathon op film net en vanmiddag komen er weer 3 startrek films dus vanmiddag maar weer voor de tv want er komt een grote regenvlek aan ik wou eerst gaan zwemmen in de openbare zwembad maar met die regen toch maar niet
de buren gingen thuis nog even verder met koningsdag vieren om 10 voor 12 vannacht was het nog niet stil ik ben toen toch maar naar bed gegaan gelukkig hoorde ik op mijn slaapkamer niks anders had ik weer de politie kunnen bellen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

ennudan

Ook hier wat geld verdient :-) En toen stond ik in twijfel, wat ga ik doen. Bewaren als buffertje of verdelen over twee schuldeisers waardoor ik toch wat kon betalen als is het niet het hele maandbedrag wat ze eisen. Heb maar voor het tweede gekozen en het op mijn rekening gestort zodat ik het over kon maken.
Wie weet kan ik ze zo nog even zoet houden tot we daadwerkelijk in de sanering zitten.
Hoop dat we hiermee ook aan eventueel een rechter kunnen laten zien dat we echt wel willen betalen maar dat het gewoon niet lukt om de bedragen die zij eisen te betalen.