Het eerste jaar van de WSNP is alweer voorbij..

Started by erikzijl, Apr 19, 2014, 11:32 AM

Previous topic - Next topic

erikzijl

Het eerste jaar van de WSNP ligt achter ons. En ik moet zeggen het is mij alleszins meegevallen. Dat is ook mede te danken aan de goede wisselwerking met onze bewindvoerder. En de administratieve verplichtingen, zoals de sollicitatieplicht en de maandelijkse informatieverstrekking, neem ik dan maar voor lief. Wel moeten we alert blijven op onverwachte financiële tegenvallers. Zo kregen we afgelopen week een rekening van onze zorgverzekeraar voor het eigen risico ad â,¬ 360. Dan schrik je toch even! Gelukkig kunnen we deze rekening in termijnen betalen. Wij hebben vanaf het begin van de WSNP onze financiële administratie zelf kunnen doen. Binnenkort vervalt ook de postblokkade als het goed is. Hoop dat we de komende twee jaar ook op deze manier verder kunnen gaan.

Wens jullie allen fijne Paasdagen!  :D

Boeddha

Wat fijn om je weer te lezen Erik! Een jaar alweer! Super! (Al besef ik mij opeens dat wij tegelijk onze wsnp hadden en als ik geen afwijzing toen had gehad, had ik er ook een jaar opzitten ;) )
jullie zijn bijna op de helft! Super om te lezen dat het jullie ook meevalt! Op naar het eind!!
Be strong, have faith!

Boeddha

In mijn VTLB staat een bedrag van bijna 30 euro wat ik opzij zet voor de eigen risico (of andere onverwachte uitgaven) staat dat er bij jullie niet in?
Be strong, have faith!

erikzijl

Hoi Boeddha,

Dankjewel voor je reactie.

In ons VTLB wordt ook rekening gehouden met het eigen risico..maar dan moet je het natuurlijk wel apart zetten ;-)

Hoe gaat het nu met jou?

Boeddha

Haha das waar ;)

Met mij gaat het goed. Ik heb er inmiddels een half jaar opzitten en het is een verademing qua rust!
Mijn bewindvoerder....ehhh tja. Ik spreek/lees haar amper alles verloopt soepel. En als ik haar spreek is ze erg afstandelijk/sjaggo.
Ik houd mij netjes aan mijn informatieplicht en stuur alles door waarvan ik denk dat het van belang kan zijn.
Elke week krijg ik een envelop met de post en dat is het enige waarvan ik denk...ow ja ik zit in de wsnp ;)

Be strong, have faith!