Huurverhoging

Started by Kaatje, Apr 16, 2014, 12:47 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

heeft dit er mee te maken dat je huurverhoging gebaseerd is over het jaarinkomen van 2012. Dat je toen meer verdiende in dat jaar? Zo stond het bij ons in de papieren die we van de woningbouw kregen wij zijn maar 2.5 % omhoog gegaan dit jaar. We zitten nog fors onder die â,¬34.000

Vind het eerlijk gezegd een kromme regel want wat je in 2012 hebt verdiend kan dit jaar wel heel anders liggen denk maar aan het verhaal van kaatje.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Boeddha

Ik begreep als je een IB-60 van afgelopen jaar kan overleggen met je lagere inkomen dat ze dan wel een lagere huurverhoging kunnen doorvoeren.

Be strong, have faith!

lonkes1984

Hier ook huurverhoging van 3%... Dit was het minimaalste dat ze deden bij mijn woningbouw vereniging... Pfff
Don't look back.... You're not going that way!

An0niempje

Hier nog geen bericht gehad van de huurverhoging, alleen een mooie blauwe envelop met brief van de belastingdienst met uitleg wat ze aan de woningstichting door hebben mogen geven....
Maar goed mogelijk dat ze het voorstel naar bwv hebben gestuurd.....

Ik vrees alleen, dat als ik bezwaar wil maken op de manier van gewoon niet de huurverhoging te betalen, dat de woningstichting nog meer gaat flippen... Dus laten we dat maar niet gaan doen...

Kans dat ze toch al gaan flippen, omdat de bwv er tussen uit gaat, dus laat ik maar geen onbezonnen acties gaan ondernemen....
Ik heb trouwens wel huurtoeslag, dus ga er vanuit dat een huurverhoging iig voor een deel gecompenseerd wordt door de huurtoeslag....

lonkes1984

Hier was de brief met het voorstel ook naar de BW gestuurd.

Hier word niets gecompenseerd door de huurtoeslag, valt nog binnen dezelfde marge dus blijf helaas hetzelfde ontvangen. Moet nu dus meer dan 20 euro extra zelf gaan betalen elke maand :(
Don't look back.... You're not going that way!