banken en hun doorlopende kredieten

Started by Xdewit, Apr 06, 2014, 05:20 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

gewoon

Hoi

In die Gewoon nu lees ik ook een alleraardigst artikel over Rothschild als dat waneer deze zijn vermogen zou delen iedereen op aarde 70 mln zou krijgen.

Is wat voor SF  :)

Weet je dan denk ik hoe gek de wereld is, al zou deze maar 1% terug geven is dat 700.000 per persoon terwijl de economie de banken zo wij die kennen al ophouden te bestaan, als ieder maar bedragje van 7000 zou krijgen op de wereld.

We leven in een gekkenhuis, en niemand heeft de code van de voordeur

Buster

Quote from: gewoon on Apr 06, 2014, 10:21 PM
We leven in een gekkenhuis, en niemand heeft de code van de voordeur

Amen,..

sacredfour

Ik had deze link ook al geplaatst bij media en pers.
De verwijzing naar de vonnissen zijn ook heel interessant!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Chrissie

Sacredfour is het niet mogelijk dat je jouw topic bij deze neerzet? Het sluit prima op elkaar aan!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

sacredfour

Ik heb de verwijzing bij Media en Pers gezet, omdat daar meer artikelen staan van jurist Swen Hulleman.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Xdewit

Ik denk ook dat het daar beter thuis hoort. Ik wist niet zo goed waar ik de link zou zetten. Misschien kan deze weggehaald worden?

Chrissie

Sorry Sacredfour ik wist niet dat jouw topic daar stond (Media en Pers) anders had ik de vraag andersom gesteld. Zag hem staan bij de zijkant.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.