doorlopend krediet

Started by sacredfour, Mar 31, 2014, 07:43 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Peter, is er nog ruimte voor een nieuwe hoofdindeling op het forum:  doorlopend krediet.  Ik denk dat ik aan dit topic een positieve bijdrage kan leveren. Het is dan wel belangrijk dat het topic een hoofd topic wordt, net zo als bv DSB en woekerpolissen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jan

Sacredfour, er is hier ruimte voor. Volgende week is het verwerkt. Ps, jij wordt er moderator van:)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

Jan , gaat het nog lukken om een extra hoofdindeling te maken voor doorlopende kredieten? Ik kan binnenkort met zeer interessante informatie komen voor dit nieuwe topic.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Xdewit

Daar kijk ik naar uit SF!

Xdewit

zat even de link te kijken, zou het ook voor andere banken gelden zoals de RABO?

gewoon

Hoi SF je hebt toch genoeg platform om je verhaal te doen, en er kan altijd later een hoofd rubriek van gemaakt worden.

Schrijf gewoon je verhaal zou ik zeggen, je maakt het zo wel heel spannend

sacredfour

Misschien zou de benaming "doorlopende en andere kredieten" beter zijn.

peter

Hoi, de rubriek heet leningen en kredieten

Discussie en nieuws over leningen en kredieten, zoals een persoonlijke lening, roodstand en doorlopende kredieten.

http://www.schulden-vrij.info/index.php/board,85.html
Peter
Administrator Forum