Waarom schrijven/meelezen op dit forum?

Started by Be, Mar 31, 2014, 07:52 AM

Previous topic - Next topic

Be

Om het topic WSNP en IB schuld niet nog verder te vervuilen, maak ik maar even een nieuwe: Waarom schrijven op dit forum?
Ik heb geen verstand van zaken, ken de wetten niet van binnen en van buiten, weet niets over WSNP, minnelijke trajecten, kosten deurwaarders etc etc etc. Kan niet de gerichte antwoorden geven zoals Libra en Buster dat wel kunnen. Wat heb ik hier dan te zoeken??
Ik heb een schuld....
Zo ben ik 2 jaar geleden op dit forum terecht gekomen. Niet eens direct met gerichte vragen, gewoon om mijn verhaal te vertellen, het even kwijt te kunnen. En ik was blij met een reactie, een welkom, een bericht van herkenning etc etc.
Lees nog steeds (bijna) dagelijks mee en kan niet meer geven dan een welkom of een blijk van herkenning. En dat zal ik bij anderen ook zeker blijven doen (ik had er wat aan, dus waarop zou een ander er niet wat aan hebben?) Dit forum is nog steeds mijn houvast.
Bij deze dan alvast mijn verontschuldigingen aan degenen die extra door "onzin-berichten" heen moeten lezen voordat ze tot een echt antwoord kunnen komen.

lonkes1984

Dat is voor mij ook de reden om hier te schrijven/mee te lezen!
Ben hier terecht gekomen toen ik nog vol in de onzekerheid zat, en heb hier van mij afgeschreven, adviezen en steun gekregen.
Ondertussen loopt bij mij alles, maar ik open elke dag minstens 1 keer het forum om bij te lezen en evt te reageren  :)
Don't look back.... You're not going that way!

Libra

Quote from: Be on Mar 31, 2014, 07:52 AM
Lees nog steeds (bijna) dagelijks mee en kan niet meer geven dan een welkom of een blijk van herkenning. En dat zal ik bij anderen ook zeker blijven doen (ik had er wat aan, dus waarop zou een ander er niet wat aan hebben?) Dit forum is nog steeds mijn houvast.