Schade claimen of zelf betalen

Started by gewoon, Mar 05, 2014, 10:54 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi maak maar een nieuw draadje hier over omdat net er een schade was aan een deur en dit betaald word door de verzekering.

Hou voor mij zelf een berekening bij wat het mij kost een schade indienen en is voor iedereen net iets anders maar komt aardig in de buurt van mijn berekening, pak je polis en je bedrag er eens bij om het voor je zelf uit te rekenen.

Voor mij geld een krasje op een anders deur kost mij 5 stappen op de BM treden wat inhoud bij een WA verzekering van E 500 per jaar 17,5 % is E 87,50 voor een periode van 10 jaar en is dan E 875,00

Als het mij nog een keer mist dit jaar dan is het 9 stappen op de BM treden en dat maakt een bedrag van E 262,50 per jaar en is na 10 jaar E 2.625,-- voor een krasje op een deur !!!!!

Reken dit voor je zelf uit, ik geef in volle overtuiging direct E 500,-- bij een krasje als het de tweede keer is in 6 jaar, hou ik E 2.125,-- mee in mijn zak.

gewoon

Hoi heb voor de grap even uit gezocht wat een derde krasje  mij kost, bij mijn oude verzekering Allsecur alleen het 1 e jaar al..................... E 1.654,09 extra premie, en dat is na of maal 20 jaar als ik  weer op BM 20 sta, ...

Voldoende dus om hier bij stil te staan en een avondje en rekenen hoe het voor jou is.