Vraagje over het CVZ en/of CJIB

Started by Temudjin, Mar 03, 2014, 01:38 AM

Previous topic - Next topic

Temudjin

Nogmaals ik heb geprobeerd om met Cannock Chase met een regeling te komen maar dat lukt dus niet, ze hebben geweigerd en waren er erg duidelijk over. Het kan alleen in 5 maanden. Ik kan niet 106 euro per maand kwijt, wel heb ik 533 euro in 1 keer kunnen ritselen en meteen maar betalen voordat het naar de rechter gaat want dan komen er kosten bij etc.

Wat de Agis betreft, hope for the best prepare for the worst.

Wat mijn Wajong betreft, wat gaat komen gaat komen, kijk je kan de wereld zien als hoe je het wilt/moet/ zien..maar Realiteit is er eenmaal bovendien, het spel is voorgelegd, dus speel het mee of wordt weggespeeld, al verlies je, je hebt gespeeld.

Met andere woorden,  Ik hou van mezelf en ik waardeer mezelf. Ik ken mezelf ook erg goed en ik kan/wil niet wat gaan doen in deze stress en ik ben niet bereid om te gaan knielen, als ze me mn wajong willen stoppen..go ahead. Ik ken maar 1 levensstijl waar ik in terugval en die levensstijl is waar ik van kom. En heb er ervaring mee.. noem me arrogant , maar het is nog altijd beter dan depressief zijn en jezelf haten en dat doe ik never nooit meer..PUNT. En BTW voordat ik uit de schuld minnelijke traject werd gezet was ik aan het werk, toen ik eruit werd gezet kwam de depressie en haatgevoelens terug..en mijn begeleidster begrijpt me ook, het is gewoon een enorme dreun om uit de minnelijke traject gezet te worden terwijl je nog maar 1 jaar had te gaan.

Wat verwachten mensen dan van me ? Dat ik superman ben ? het feit dat ik 533 euro heb kunnen ritselen is al wat in mijn ogen en nogmaals ik ben er totaal niet trots op !! dat AGIS gedoe kan er niet bij..ik kan niet toveren namelijk.  Ik wil gewoon niet naar de rechter met Cannock Chase. dan komen er kosten bij

Anoniempje
Het is idd irritant dat je door je WAJONG niet aan het werk ken komen tenzij je hulp krijgt. Uitzendbureaus en bedrijven hebben vooroordelen over lui met een WAJONG vooral een jongeman als mij..ze denken meteen aan schizofrenie ofzo..

Wajongers komen meestal aan een baan via hulpinstanties dus.

Temudjin

Buster

Wil je wat grappigs horen? enkele maanden geleden liet ik weten dat ik uit het Minnelijke traject werd gezet via een andere Topic.

Nou wat blijkt nou..sociaal.nl heeft me eens opgebeld voor nazorg om te vragen hoe het gaat en ze zeiden dat ik opnieuw de Financiele Dienstverlening kan opbellen om te gaan vragen voor een tweede kans en ze zeiden zelfs dat ze op basis van het mislukte minnelijke traject ze me niet mogen afwijzen.
Maar de financiele dienstverlening zei dat ik het niet eens mag aanvragen..ik ben erg verward hierover.

Buster

Ik zou de kans met beide handen aangrijpen!
Wat heb je te verliezen?
Dit zou zomaar een zeer welverdiende tweede kans kunnen zijn!

An0niempje

Ik sluit me aan bij Buster....
Grijpen die kans ;)