SSVL en VESPA Oplichters van schuldenaren (Mei 2007)

Started by peter, Mar 02, 2014, 02:27 PM

Previous topic - Next topic

peter

schuldbemiddelaar als oplichter
In het programma "In de Knip" van OmroepMAX

Peter
Administrator Forum

peter

Slachtoffers van Vespa en/of SSVL schuldbemiddelaars

Peter
Administrator Forum

burningspirit

blijkt wel weer.... ALLES zelf checken, uitrekenen en controleren.....  :-[
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

gewoon

Ja precies en  is ook zo goed van de in steek  van 112schulden, en dit forum natuurlijk om de aandacht te leggen op het  zelf redzaam worden, zijn bij het schulden oplossen.

En niet slachtoffer worden van deze bedrijven, of de rol van slachtoffer zich aanmeten.

En passief dingen laten voor wat het is, terwijl het alle handen aan dek is, een nieuwe koers te varen naar een schuldenvrije horizon

Buster

Precies, kennis geeft kracht!

Je kunt veel meer dan je zelf denkt.

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

In één van de eerste versies van het forum hebben wij ooit een heftige discussie gehad over het SSVL en VESPA. Deze heren van SSVL/VESPA dreigde toen met juridische stappen tegen een aantal mensen die  berichten over hun hadden geplaatst. Ze konden zogenaamd alles weerleggen........

Ps een aantal bestuursleden is veroordeelt tot een aantal jaren celstraf...................
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Dick

Kennis is macht......
Kennis geeft kracht
Kennis opent ogen
Kennis geeft rust

(c) Buster :)
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Kom ik vanavond een zeer recent stuk tegen over bij gemeente Rijn en Venen en de gemeente Stichtse Vecht. Het zou gaan om SHV Bureau Daniëls & Dekkers.

http://m.dichtbij.nl/rijn-en-venen/artikel/3403254/-

tuthola

Niet te geloven dat er mensen zijn die schuldenaren nog verder de afgrond in duwen, zonder blikken of blozen !!!

missyB

Wij zijn slachtoffers geworden van deze firma jaren geleden. ik lag in kraambed van de jongste, nu 6 jaar, toen de FIOd aan de deur stond. Vorig jaar, ik meen augustus ergens, is de directeur pas voor d erechter geweest. Meneer Hans Schaaij. Ik heb toen in Almelo tegen hem moeten getuigen. Helaas heeft het voor ons geen stuiver opgeleverd. Hij is veroordeeld maar alle slachtoffers moesten zelf een advocaat in de arm nemen om het gld terug te eisen bij hem. Wij hebben geen geld voor een advocaat, geen recht op akte van onvermogen, en vele papieren spoorloos door Fiod en vespa en ssvl zelf. De administratie is hier al jaren een puinhoop door schulden dus er is niet eens meer te achterhalen hoeveel hij van ons in zijn eigen zak gestoken heeft.

burningspirit

Vraagje MissyB?

Quote from: missyB on Mar 05, 2014, 04:23 PM
De administratie is hier al jaren een puinhoop door schulden dus er is niet eens meer te achterhalen hoeveel hij van ons in zijn eigen zak gestoken heeft.

heb je het over je eigen administratie hier? gaat me niks aan verder, hoor, maar dit zou toch wel heel erg zonde zijn......  :-[
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

missyB

yep mn eigen administratie helaas plus het feit dat ik dus veel papieren van fiod niet heb teruggekregen en ik had hen veel originelen mee gegeven. wat weer geretourneerd zou worden.

missyB

How bizar! vandaag bij de post een schrijven vd rechtbank, meneer schaaij is toendertijd in hoger beroep gegaan en 13 mei dient de zaak in hoger beroep bij rechtbank in arnhem. Er zit een formulier bij wat ik moet invullen als ik voor mezelf de schadevergoeding etc gehandhaafd wil houden tov de eerste zaak of wil verlagen, verhogen kan niet. ik snap er geen al meer van hoor, toch nog een sprankje hoop? of horen we straks weer, jammer dan maar toch een eigen advocaat nemen. Ik weet in elk geval dat ik er op 13 mei om 09.00 uur op de tribune zit!