Heeleen Inpetto Services BV

Started by sacredfour, Feb 24, 2014, 11:24 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Heeleen Inpetto Services BV
Voor iedereen die te maken heeft gehad met Heeleen in het verleden, schrijf hier je verhaal. We zijn bijzonder ge?interesseerd of Heeleen Inpetto Services BV nog steeds een vordering op jouw probeert te verhalen en of ze daarbij nog extra kosten in rekening brengen zoals die van de garant: Comfort Guarantee. Zoals je misschien al weet is Heeleen terug geroepen door de AFM en mag geen kredieten meer aanbieden. Omdat de leningen onwettig zijn verstrekt is het waarschijnlijk mogelijk alle bedragen van de garant en andere kosten te claimen als schadevergoeding. Het is dus belangrijk dat je je hier aanmeld en dat je alle afschriften van betalingen aan Heeleen goed bewaard. Zie ook het advies van mercenary op het draadje van Cashper ( voorheen Heeleen)

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

zwabber

Hoi SF, waar zou je deze terug kunnen vorderen dan? Ik heb met zeer grote regelmaat geleend en nu ook bij Cashper. Kan ik deze ook terugvorderen denk je of moet dat in groepsverband? Groetjes Zwabber. ( wordt nog steeds elke dag wakker in de stress)

sacredfour

een class-action is een mogelijkheid. het is makkelijker om Heeleen in gebreke te stellen en alle extra kosten van alle kredieten die je bij hun hebt afgesloten terug te eisen als schadevergoeding. Als je nog een vordering hebt openstaan bij Inpetto-Services kan je de schadeclaim met deze verrekenen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sandy59

@sacredfour   en hoe zou je dat moeten doen dan...want mijn vordering van Heeleen/CG...loopt al via het CIB...en die dreigen al met dagvaarding

sacredfour

Je kan je claim gewoon naar CIB sturen, zolang je er maar deze tekst aan toevoegt:

Kennisgeving aan  Agent/Vertegenwoordiger is kennisgeving aan  Achterman.
Kennisgeving aan de Achterman is kennisgeving aan  Agent/Vertegenwoordiger.

Vraag wel voor een akkoord voordat je een eventueel restbedrag gaat overmaken.

zwabber

Er is zeker geen standaard brief voor zoiets? En heeleen is toch niet meer te bereiken of wel?

sandy59

@sacredfour heb je ook een voorbeeldbrief die ik naar het CIB kan sturen?

jowie46

Kan dat ook met betrekking tot de andere verstrekkers? als betaaldag en easycredit? interessant toevallig zat ik daar paar weken terug aan te denken.

sacredfour

Pas deze brief aan naar je persoonlijke situatie.

QuoteInpetto Services BV is teruggefloten door de AFM. Dit omdat Inpetto Services BV illegaal minikredieten heeft verstrekt.
Ik ga er dan ook vanuit dat de kredieten die Inpetto Services BV aan mij in het verleden verstrekt heeft ook illegaal zijn, met als resultaat dan de overeenkomsten uit deze periode, nietig, dan wel vernietigbaar zijn.
Het is om deze reden dat ik hierbij als schadevergoeding claim alle door Inpetto Services BV en Comfort Guarantee in rekening gebrachte kosten anders dan het leenbedrag, hierbij begroot op ……………euro.
Deze tegenclaim zal ik verrekenen met het nog openstaande saldo dat u van mij vordert.   In geval van uw schriftelijk akkoord met het bovengaande, zal ik het restbedrag zo spoedig mogelijk aan u overmaken.
Ja dit kan je ook doen met alle aanbieders die moesten stoppen, of een dwangsom hebben gekregen van de AFM.
Is er geen openstaand saldo claim dan alleen de kosten terug.