Mijn verhaal, waar te beginnnen....

Started by lonkes1984, Feb 18, 2014, 10:49 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Be strong, have faith!

Knibbel

Oh sorry Lonkes, nu heb ik toch dit geweldige nieuws van jou helemaal gemist. Natuurlijk ben ik ook ontzettend blij voor je dat eindelijk alles de juiste richting op gaat. De eerste grote hobbel heb je achter de rug.....

Ik schuif ook aan achter de polonaise en laat de confetti van Boeddha over ons heen vallen.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

An0niempje

Ja, dan kan ik natuurlijk niets anders doen dat ook aansluiten in de polonaise :)

lonkes1984

(even de naam van mijn SHV onherkenbaar gemaakt!)

;D ;D ;D ;D vandaag het ondertekende akkoord van mijn ex ontvangen!!!  ;D ;D ;D ;D

Dank jullie wel allemaal!!!!  :-* :-* ... Polonaise en confetti  ;D ;D

An0niempje... natuurlijk mag je de naam van mijn bewindvoerder, ik PB je.
Don't look back.... You're not going that way!

An0niempje

Dank je, heb je pb ontvangen....
Moet eerlijk zeggen, dat het een half serieus, half als grapje bedoelde opmerking was ;) , maar tips over goede bewindvoerders zijn natuurlijk altijd welkom ;)
Voor jou iig heel veel succes voor de volgende stap......
Zet hem op...  8)

HZHNE

Net je topic doorgelezen. Ben nieuw hier.
Respect, respect en nogmaals respect.

Wat goed om te lezen dat je ex akkoord is. Nu kan dan eindelijk de zitting plaats vinden.
Weet je al wanneer die ongeveer komt?

Je loopt niet weg voor je schulden en hebt de hulp ingeschakeld die er nodig was.
Dankzij je therapie had je al veel inzichten gekregen en bent daar mee aan de slag gegaan. Dat is geweldig om te zien.

Fijn dat er nu eindelijk de rust gaat komen die je nodig hebt om ook de therapie goed af te kunnen ronden.

Ik ken je dan wel niet, maar geloof me, ik ben onwijs trots op je.

lonkes1984

Quote from: Hoezithetnuecht on Mar 19, 2014, 12:01 AM
Net je topic doorgelezen. Ben nieuw hier.
Respect, respect en nogmaals respect.

Wat goed om te lezen dat je ex akkoord is. Nu kan dan eindelijk de zitting plaats vinden.
Weet je al wanneer die ongeveer komt?

Je loopt niet weg voor je schulden en hebt de hulp ingeschakeld die er nodig was.
Dankzij je therapie had je al veel inzichten gekregen en bent daar mee aan de slag gegaan. Dat is geweldig om te zien.

Fijn dat er nu eindelijk de rust gaat komen die je nodig hebt om ook de therapie goed af te kunnen ronden.

Ik ken je dan wel niet, maar geloof me, ik ben onwijs trots op je.

Dank je wel!

Er komt nu geen zitting hoor, dat was alleen als hij niet akkoord gegaan was. Dan was er een zitting met een dwangakkoord gekomen. Als iemand akkoord gaat komt er geen zitting.

Nu loopt gewoon het minnelijke traject, en is zelfs in juni al de eerste uitdeling  ;D

Ik heb nu een beetje (wat ik hier al vaker lees) het 'zwarte gat gevoel'... Bijna een jaar stress en heel heel heel veel onzekerheid en opeens is er 'niets' meer... Maar ik denk dat het snel went  ;)

Bedankt allemaal :-*  :D

lonkes1984

Quote from: An0niempje on Mar 18, 2014, 10:50 PM
Moet eerlijk zeggen, dat het een half serieus, half als grapje bedoelde opmerking was ;) , maar tips over goede bewindvoerders zijn natuurlijk altijd welkom ;)
Zet hem op...  8)

Grapje of niet, ik raad haar bij iedereen aan  ;D ;D

Dank je wel!

HZHNE

Dat had ik nog niet helemaal door dat het nu het minnelijke traject werd.
Maar dat is natuurlijk nog beter nieuws.

Ik begrijp je gevoel. Dit geeft zoveel rust en nieuwe perspectieven.

An0niempje

Quote from: lonkes1984 on Mar 19, 2014, 12:15 AM
Zet hem op...  8)

Dank je wel!

;D ;D
En aan het eind van iedere maand strijk jij je provisie voor iedere cliënt die op jouw advies bij haar terecht is gekomen? :P

lonkes1984

Quote from: An0niempje on Mar 19, 2014, 01:26 AM
Quote from: lonkes1984 on Mar 19, 2014, 12:15 AM
Zet hem op...  8)

Dank je wel!

;D ;D
En aan het eind van iedere maand strijk jij je provisie voor iedere cliënt die op jouw advies bij haar terecht is gekomen? :P

Hahahahaha
Dat zou mooi zijn!  ;)
Helaas weet ik ook hoe het is om een bewindvoerder te hebben die het niet zo nauw neemt met alles, en dat gun ik niemand! :(

Boeddha

En? Hoe gaat het met de stilte en je 'zwarte gat'?
Loopt alles goed?

Be strong, have faith!