Mijn verhaal, waar te beginnnen....

Started by lonkes1984, Feb 18, 2014, 10:49 PM

Previous topic - Next topic

lonkes1984

Yes idd
Check ook hier:
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/informatie_over_toeslagen/hoe_werken_toeslagen/toeslag_terugbetalen/

Aansprakelijkheid

Hebt u een toeslagpartner? Ook hij is aansprakelijk voor de toeslag die u moet terugbetalen. We stellen eerst u aansprakelijk en daarna uw toeslagpartner. Hebt u huurtoeslag, dan geldt dit ook voor uw eventuele medebewoner.
Don't look back.... You're not going that way!

Boeddha

wat fijn nieuws!! zo veranderen dingen weer enorm!!

Be strong, have faith!

lonkes1984

Thanks Boeddha!

Het frustreert me nu alleen dat alles dicht is tm woensdag haha... Wil altijd het liefst nu actie!
Bewindvoerder zal zsm aangifte moeten doen, enz...

Blijven we toch nog steeds hopen dat mijn ex gewoon akkoord gaat. Komende week is de laatste week voor een besluit....
SHV zegt nu dat ik me geen zorgen hoef te maken over een dwangakkoord, ze heeft al een heel verhaal klaar met al zijn rare acties zei ze. Maar toch zou ik liever vandaag dan morgen uit die stress zijn... En naar de rechtbank gaan brengt toch altijd veel onrust pfff.. Had ik ook met de zitting voor de bewindvoering, ondanks dat dat niets spannends was....

chapter

Dat is mooi. Zag en hoorde vaak andere verhalen op foras waar 1 wel werd toegelaten ander niet omdat toeslag niet op zijn/haar naam stond
Ook wel zo eerlijk

Buster

@Chapter, dan gaat het over fraude.

Als er een verantwoordelijk is voor het doen van de administratie en die fraudeert (bijvoorbeeld verwacht jaarinkomen veel te laag invullen om zo meer toeslagen te krijgen) en de ander wist daar (aantoonbaar) niets vanaf, dan kan dat inderdaad gebeuren.
Het ligt aan het verhaal, de getoonde stukken en wat je zelf hebt ondernomen om de zaak aan te kaarten. Uiteindelijk oordeelt een rechter op basis van allerlei gegevens. Daarom; hou contact, dat werkt altijd in je voordeel.

@Lonkes ;) Geduld is een schone zaak.
Boven de rivieren is alles gewoon in bedrijf hoor!

lonkes1984

Helaas is beneden de rivieren alles plat t/m woensdag haha...

Geduld geduld....  ;D

lonkes1984

HIJ IS AKKOORD!!!!!!    ;D ;D ;D ;D ;D

Vanochtend met een knoop in mijn maag aan het wachten tot 9 uur, zodat ik SHV kon bellen.
Vandaag waren de 3 weken beslissingstermijn voorbij.
Ze had vanochtend een mailtje van zijn advocaat gehad dat volgens hun het bedrag niet klopte (het totale), daar moest 200 euro bij ongeveer. Als SHV een nieuwe berekening kon maken (200 euro op 9,2% maakt ook bijna niets uit), dan zal mijn ex tekenen voor akkoord!!!!!!!

Dank jullie wel, voor alle duimen en hopen, ik ben zoooo blij!!

tuthola

HIJ IS AKKOORD!!!!!!    ;D ;D ;D ;D ;D

GEFELICITEERD wat zal dat een opluchting zijn voor je....geniet maar even van de roes  :D

Boeddha

Quote from: lonkes1984 on Mar 11, 2014, 09:14 AM
HIJ IS AKKOORD!!!!!!    ;D ;D ;D ;D ;D

woehoeeeeee wat enorm fijn!!! gefeliciteerd en nu op naar een schuldvrije toekomst!!!
Be strong, have faith!

Buster

Yes!!!!! Echt super gefeliciteerd!!!!!

lonkes1984

Idd op naar een schuldenvrije toekomst!
Ik realiseer het mij nog niet helemaal, dat er nu echt rust zal zijn enz pfff...

Net nog gebeld met SHV. Half mei moeten de stukken al aangeleverd worden en half juni wordt de eerste jaarlijkse betaling al gedaan naar de schuldeisers  :D
Zo vliegt de tijd voorbij  ;D

Bedankt allemaal!

burningspirit

gefeliciteerd met deze genomen horde  ;D hou vol lonkes, voor je het weet is het juni  8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

An0niempje

Gefeliciteerd, Lonke.....
Heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen.
Echt een verhaal met hoog kanniewaarzijn gehalte.
Wat heb jij een ellende meegemaakt zeg. :-\
Ik gun het je echt van harte, dat er nu een akkoord ligt.
Dit geeft een hoop rust....

(enne, kan je niet ff de naam geven van je bewindvoerder....... :P )

Libra

Hai Lonkes,

Ik heb net even jouw hele verhaal zitten lezen en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen en dat is:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Aangezien ik denk dat de duimen hier wel zo'n beetje versleten zijn :P ;), roep ik op tot een mega polonaise!!

Ga heerlijk eerst even van jouw rust en de geweldige overwinning die je hebt behaald genieten en daarna lekker verder werken aan je herstel.

Het is je van harte gegund, dame!!!

burningspirit

sluit aan in de polonaise achter Libra .........  ;D ;D ;D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)