Lasercards Primline en ander creditcard

Started by gewoon, Feb 14, 2014, 11:27 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ha er is al zo,n mooi draadje over mini leningen maar deze bedrijven weten het ook hoe zij moeten verdienen aan achterstanden, hoge rente,s die precies zo hoog zijn als de automatische incasso zodat je in er levens lang aan betaald zonder dat het hoofd bedrag afneemt.

Heb door de invoering van IBAN nummer een stornering niet op gemerkt deze maand dus, ging gisteren de telefoon om
9,51 prive nummer
10,05 onbekend
10,08 onbekend
10,44 prive nummer
19,06 prive nummer
19,22 prive nummer

Heb ze vanmorgen even gebeld wat het probleem is betaal al 8 jaar keurig 23 euro, en kreeg een medewerker die vertelde dat er een stornering is geweest, wist ik dus even niet, maar goed, begint een partij lelijk te doen tegen mij... Citeer   ga je nauw vandaag betalen of niet, dat is het enige wat ik wil weten ga u betalen vandaag......

??? heb even uitgezocht wat er dan fout is gegaan en heb om tien uur die 23 euro over gemaakt, dus.

prive nummer om 9,54
prive nummer om 12,32
prive nummer om 14,42
prive nummer om 15,02
prive nummer on 18,52

Al deze telefoontje zijn geweest van laser, en overweeg aangifte te doen wegens bedreiging, en dan moet je weten dat zij bekend zijn dat door de invoering van IBAN deze maand mensen het niet door hebben dat er een afschrijving mislukt is.

Ga je vandaag betalen, wil ik weten, en ha ha ha ha ja wij gaan door met die telefoontjes tot dat betaalt is.

Buster

Jeetje wat moet dat bellen ze wel niet kosten,....

nooitmeer

Dat ze zo onbeholpen reageren is natuurlijk niet goed. Maar dat ze je proberen te bereiken omdat je een termijn achterloopt, ongeacht de oorzaak, vind ik niet eens zo slecht. Gaat een beetje ver om 10 keer te bellen maar wellicht is dit de enige manier om sommige mensen over de streep te halen om toch die ene termijn te betalen.

Anders wordt het een incasso traject met alle gevolgen van dien. Klinkt misschien stom, maar misschien zouden meer bedrijven dit zo moeten doen. Veel mensen maken hun post niet open (het spreek woordelijke kop in het zand steken) en dan blijken dit soort telefoon tereur of fysiek aan de deur staan de enige opties die over blijven. Dit voorkomt wellicht dure incasso trajecten.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

gewoon

Beste Nooitmeer ik moet heel erg lachen om zo,n mening er is wat voor te zeggen maar dit is niet de in steek van zo,n bedrijf.
Het zou mooi zijn dat als er bekent is dat iemand zijn post niet durft te lezen, je een persoonlijk benadering overweegt, is wat voor gerechtsdeurwaarders die hebben deze voor kennis vaak wel.
En weten hoeveel te redden is met een menswaardig gesprek, en zelfs de post helpen uitzoeken.

Maar dit is gewoon treiteren van mensen, en ben ik niet van gediend, en gaat niet om mij te helpen.
Als dat zo zou zijn dan had het mooi geweest  in ieder geval met een onderwerp te komen.

Heb het ook met klanten die onbeschoft doen aan de telefoon en opeens 10 keer bellen met, je moet dringend terug bellen nu, zonder even te vertellen wat er aan de hand is, ik ben geen hondje.

Dus bel ik dan zelf maar eens op met een telefoon lijn waarvan ik weet dat die van Laser is, en zodoende uitsluit dat dit oplichters zijn, met onbekende telefoons geef ik geen persoonlijk informatie wie ik ben, geboorte datum of wat dan ook zonder te vertellen waar het overgaat.

Heeeeel anders is, een sms of telefoontje, geachte klant uw automatische incasso,s is mislukt met vriendelijk groet Laser.

gewoon

Hoi heb mijn doelstelling dan maar bij gesteld voor komende maand, en deze jongens hebben genoeg verdient aan mij, de laatste 8 jaar.

De liefde is over, en dit is de laatste maand, mijn ergernis is te groot dus wat Nooitmeer schrijft dat er meer bedrijven het zo zouden moeten doen alsjeblieft, zou ik gewoon doen als ik u was,....weer een drie sterren melkkoe minder.

Ben daar klaar mee, met ga je vanmiddag betalen of niet.

Al was het maar dat het bedrag wat ze aan de BKR hebben opgegeven geen enkel raakvlak heeft, met het werkelijke bedrag dat op de krediet kaart geleend  kan worden.

Slaat ook nergens op

nooitmeer

Beste Gewoon,

Het was geenzins mijn bedoeling om je zo hard te raken met mijn opmerking. Dit was ook niet persoonlijk direct gericht op jouw probleem met dit bedrijf.

Als dit toch zo is overgekomen dan bied ik bij deze mijn excuses aan.

Wat ik probeerde te zeggen is dat ik het opzich goed vind dat ze meteen aan de bel trekken omdat er een termijn niet betaald is (om wat voor reden dan ook). Dat ze dit op een ongenuanceerde manier en te dwingend doen keur ik ook geenzins goed.

Wat betreft die BKR registratie: Dit soort bedrijven leven op krediet, dus elke kaart of afbetalings regeling (ook die nu halen en een jaar later betalen) is allemaal gebaseerd op een doorlopend krediet van een minimale afname. Dus iets kopen op afbetaling van â,¬350,- kan je zomaar een BKR registratie van â,¬2500,- opleveren. Je krijgt ook altijd zo'n credit card van ze waarop natuurlijk een geweldig mooi krediet op staat die je tegen een veel te hoge rente mag uitgeven.

Nootmeer. 
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

gewoon

Ha Nooitmeer

Heb een aanvaring met Laser, die een trouwe klant verliest.

En heb verder geen problemen met jou insteek, heb al gezegd dat ik daar om lachen kon.

En dank je voor de bijval, over de BKR