vtlb vraag

Started by chapter, Feb 12, 2014, 03:10 PM

Previous topic - Next topic

chapter

hoi
mijn vtlb is op verzoek al bijgesteld en niet na eerste halfjaar verslag
nu vraag ik mij iets af
ik ben nu alles aan het berekenen van de maand januari en vroeg me toen iets af
ik maak altijd restant over nbormaal op laatste dag van maand nu wat later ivm nieuwe berekening maar bv 3000-2200 vtlb moet er 800 naar boedel
maar is het vtlb dan voor de maand erop of de maand die dan al voorbij is?

december oude vtlb gehanteerd maar was deze voor december of januari
januari nieuw vtlb gehanteerd maar was wel benieuwd hoe dat nu gezien wordt aangezien alle inkomsten verdeeld over maand binnekomen maar vooral de 24 en 25 ste van mijn werk.

Boeddha

hahaah grappig!! Dat vroeg ik mij dus ook af afgelopen weekend!
Want de toeslagen die je in december ontvangt is voor januari. Maar mijn salaris die ik eind van de maand ontvang is over de voorgaande maand. Om het lastig te maken :-(

Ik heb nog geen reactie gehad van mijn bwv dat ik iets te weinig over heb gemaakt.

ben benieuwd naar de reacties!
Be strong, have faith!

chapter

haha boeddha toevallig
idd want kinderopvangtoeslag etc is ook voor januari en idd mijn salaris is altijd maand later aangezien ik flexmedewerkster ben dus alleen mijn gewerkte uren krijg betaald

Bloem2

Ik zou er in ieder geval deze maand mee beginnen Chapter.
Je kunt altijd je bwv even vragen.

chapter

hoi bloem dat doe ik ook voor afdracht januari vtlb gehanteerd maar gaat mn om december afdracht en het vtlb dan 31-12
oude en nieuwe vtlb is verschil van ruim 250.00

Bloem2

Dat is een flink verschil meis.
Als het vltb op 31-12 ingaat geldt het naar mijn idee vanaf die datum.
Voor december zou dan nog het oude gelden.
Geef het geld even niet uit maar wacht het antwoord van je bwv af.

chapter

nee doe ik ook niet maar de vraag is nog steeds is het vtlb wat ik berekn op 31 december van de maand december of januari  ;D
heb de vraag gemaild dus ben benieuwd wat ze zegt

Boeddha

als het van december was dan heb ik 135 euro teveel in mn boedel van januari gestort :)
Be strong, have faith!

chapter

hihi voor mij dan 100 van mijn aanvullende van kinderopvang deed ik zelf al corrigeren  ;D