Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn laptop??

Started by Knibbel, Feb 09, 2014, 08:53 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Sinds een tijdje merk ik dat als ik op het forum vertoef dat ineens de verbinding met  forum ineens helemaal weg is, terwijl ik wel gewoon internetverbinding heb en ook naar andere sites kan surfen....

Dit gebeurt bij mij verscheidene keren en soms moet ik een tijdje wachten voordat ik weer verbinding heb met het forum.

Nu heb ik een oude laptop dus het zou zomaar kunnen dat die gewoon op is, wat dan wel weer niet verklaart waarom ik wel op andere sites kan komen.

Of zijn dat misschien momenten dat er een piek is op het forum (groot aantal mensen die op de site zijn)? Ben niet zo'n ICT-kenner maar vraag mij toch af of het een teken is dat mijn laptop richting schroot moet gaan.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Xdewit

Nee, heb ik ook, ik heb af en toe dat het forum niet bereikbaar zou zijn. Weet ook niet hoe dat komt :S

Buster

Heb ik ook, ligt niet aan je verbinding. Gelukkig is het altijd maar van korte duur ;)

Knibbel

Poeh gelukkig, ik was al bang dat mijn laptop zijn beste tijd had gehad. Ik kan echt niet zonder mijn laptopje......  :D :D

Knibbel

Het is alleen vervelend wanneer je net een hele lap van een bericht bent aan het schrijven en ineens is de verbinding weg, weg bericht...... Die pech heb ik dus wel weer....

Buster

Ervaring leert: voordat je op "Send" drukt even de hele tekst kopiëren, als de verbinding dan wegvalt dan plak je hem gewoon nog een keer. ;)

Knibbel

Ha, dat is een goede tip Buster!!  :)
Gaat sneller zo dan dat hele bericht weer opnieuw te schrijven.

peter

Ik zal dit laten uitzoeken, ik heb er ook last van, het is onverklaarbaar voor mij op dit moment.
Peter
Administrator Forum

Boeddha

Be strong, have faith!

Knibbel

Quote from: peter on Feb 09, 2014, 09:18 PM
Ik zal dit laten uitzoeken, ik heb er ook last van, het is onverklaarbaar voor mij op dit moment.
Bedankt Peter, dat zou erg fijn zijn.

gewoon

Hoi

heb er ook last van en dacht dat komt door dat ik afgelopen week over gegaan was naar Firefox.

Lees dat Peter er in duikt wat de reden is.

Wat we er zelf aan kunnen doen, voor nu, als het aan de capaciteit ligt ?

Even geen foto,s of plaatje,s te plaatsen omdat dat veel geheugen vraagt.

Tot er meer duidelijkheid is

Mijn eerste vermoeden voor Peter, kan dit door al die You tube afbeeldingen komen ?

peter

Het ligt aan het feit de versio, af en toe onder een DDS aanval ligt en zodoende af en toe een kleine verstoring is.

Het ligt niet aan Youtube films e.d.
Peter
Administrator Forum

gewoon

Fijn Peter, dat je dit kunt uitsluiten

en het niet door  ons gebruik komt