undercover bij een incassobureau

Started by sacredfour, Feb 09, 2014, 10:30 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sacredfour

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sacredfour

sacredfour

Xdewit

Ik dacht wel dat het op zo'n manier werkte... wat een gruwelijke lui. Ik heb ooit een keer een zogenaamde schuld gehad bij tele2 (weet je nog, daarmee kon je goedkoper via je eigen telefoonlijn bellen). Nooit een rekening ontvangen, nooit geweten dat er een bedrag open zou staan. Ineens een of ander incassobureau. Ik vroeg toen of zij me de bewijzen dat ik een schuld had, konden toesturen. Nooit meer wat van gehoord.
Bedankt voor het posten!