vader in het ziekenhuis

Started by flits, Feb 02, 2014, 12:30 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Wat een goed nieuws!
Het klinkt alsof je vader al goed is opgeknapt.
Heeft hij nu nog antibiotica?

An0niempje

Fijn Flits, ik ben blij voor jullie...

ennudan

Goed nieuws Flits ! Dat is fijn om te horen, weer een klein beetje zorg minder. Ik hoop dat je vader zich weer snel de oude voelt

Knibbel

Lieve Flits, fijn te lezen dat het weer een stuk beter gaat met je vader, gezien zijn trek in al dat lekkere eten.... :) :)

Kunnen jullie in ieder geval de paasdagen samen thuis vieren.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

ik ben zondag avond terug gekomen uit londen en was rond 21:00 in bergen op zoom en had mijn broer ge smst dat hij me op kon komen halen op het station en had daarna mijn moeder even gebeld dat ik weer in het land was maar mijn moeder pakte de huis telefoon niet op dus belde ik haar mobiel bleek dat ze nog bij mijn vader was en vertelde mijn moeder dat mijn broer me meemoest nemen naar haar en dat ik ten alletijde bij mijn vader kon omdat het heel slecht ging dus ik met mijn broer naar mijn moeder mijn koffer even in de auto gelaten en gelijk naar binnen gegaan vertelde mijn moeder dat hij een slaapmiddel had gekregen en dat hij elke 4 uur een hoge dozis morfine kreeg vanaf zaterdag avond vanwege de pijn en dat hij verder geen medicijnen meer kreeg en hij niet meer naar het ziekenhuis wilde het is door meerdere mensen in de familie gevraagd en door de arts van het revalidatie centrum maar hij wou niet meer dus ik ben meteen met mijn moeder en broer ernaar toe gegaan mijn zus en een tante waren er nog mijn tante kwam ik in de gang tegen en reeg een grote knuffel en dat ze blij was dat ik nog op tijd was mijn broer was via de trap gegaan dus die was aal in de kamer met mijn zus mijn moeder kan even niet zo goed lopen omdat ze veel pijn heefd in haar heup dus ik ben met mijn moeder via de lift gegaan omdat ik haar niet onderweg wil laten vallen en mijn vader kon wel alles horen maar kon niet reageren ze hebben hem blijkbaar vanaf zaterdag avond helemaal plat gespoten met morfine en een slaapmiddel mijn zus is er blijven slapen zaterdag nacht en mijntante zondag nacht ik ben blij mijn moeder blijven slapen ik heb alleen wat schone kleren en ondergoed en mijn dekbed meegenomen en mijn vuile was moest ik van mijn zus ook meenemen die in de wasmand zat we werden maandag ochtend even voor half 7 gebeld door mijn tante dat we moesten komen en mijn zus werd ook gebeld maar het mocht niet meer baten we waren er te laat tussen half 7 en 7 uur is hij overleden vrijdag middag word hij begraven we zijn maandag ochtend een hele ochtend in het verzorgings tehuis bezig geweest om mijn vader klaar te maken voor de begravenis en mijn broer had z'n voorman al gesmst dat hij niet kwam en bij mij stond er al een snipperdag nadat mijn broer een berichtje terug kreeg dat hij 4 dagen bijzonder verlof kreeg heb ik mijn vloer chef ook maar even gebeld en kreeg een hele andere afdeling aan de lijn die voorman is maar even naar de goede afdeling gelopen voor me omdat hij zelf ook wel hoorde dat mijn stem trilde en ik vertraagt reageerde ik heb aan mijn voorman uitgelegd dat mijn vader gisterochtend overleden was en dat hij zulke hoge waarde had van een ontsteking en amoniak en dat hij overal pijn had en dat hij daarvoor morfine gekregen had en dat de pijn dor de morfine heet kwam en dat zijn darmen en nieren en lever uitgevallen waren en dat mijn uren omgezet moesten worden omdat ik en mijn zus en broer mijn moeder moesten helpen met de bergavenis krijg ik ook 4 dagen verlof hij zou het even in de computer op zoeken en met de leiding van mijn broer zou overlegen om alles gelijk te zetten vrijdag om half 2 word hij vanuit de sporthal begraven
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tonnie64

Gecondoleerd Flits met het overlijden van je vader

Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en de familie en vrienden

Tonnie

Buster

Jeetje Flits, gecondoleerd met dit grote verlies.

Wat rot om te horen dat je vader zijn pijn door de morfine heen kwam.
Fijn dat je vloerchef niet moeilijk doet maar gewoon meedenkt.
Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. 

Dikke knuf

Kaatje

Gecondoleerd Flits. Heel veel sterkte tijdens deze moeilijke periode voor jou en je familie.

Be

Sjemig Flits, gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je familie

nooitmeer

Gecondoleerd, en heel knap dat je dit verhaal hier zomaar neer zet.

Veel sterkte de komende periode!
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Xdewit

Flits, het spijt me zo om dit te horen! Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd!

chapter

jeetje flits
heel veel sterkte de komende tijd

Chrissie

Flits gecondoleerd met dit grote verlies.
Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou en je familie!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tuthola

Lieve flits wat een vreselijk bericht, gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke tijd.

peter

Hele lieve Flits, wat is dit verschrikkelijke nieuws om te horen, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe voor de komende periode.
Peter
Administrator Forum