vader in het ziekenhuis

Started by flits, Feb 02, 2014, 12:30 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik kom net bij mijn vader vandaan en het ging wel iets beterder maar hij had wel veel hoofd pijn aan een kant van het vallen gisteren hij wou aan de wastafel zijn kunstgebit schoon gaan maken en viel zo om  en nam een par zusters mee in z'n val we hebben het even door gegeven dat hij ast heeft van z'n ene oor en hooft pijn heeft door die val dan kunnen ze er even naar kijken hij vond het wel jammer dat we weer weg gingen hij zou het liefst mee willen hij begint heimwee te krijgen hij kan niet lekker zappen op de tv zegt hij hij weet niet meer wat er op tv komt hij mist zijn programma's zegt hij omdat hij niet in een tv boekje kan kijken  hij is bang dat hij niet meer mee mag van ons
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

ennudan

Agos Flits, arme man  :( en vallen en ook nog de onzekerheid dat hij misschien niet meer mee mag. Dat zal niet fijn gevoeld hebben om daar weg te gaan dan. Nog een paar dagen vol houden en hopen dat ze hem dan niet langer houden i.v.m. het vallen.
Sterkte voor hem en jou

tuthola

Wat sneu voor je vader dat hij gevallen is maar wat fijn dat de zusters de val gebroken hebben :-)
Ik hoop voor je vader dat hij na het weekend weer naar huis mag, misschien een idee om de tv gids voor hem mee te nemen.

Liefs van mij

Knibbel

Aaah wat vervelend dat je vader gevallen is, hopelijk gaat de hoofdpijn snel voorbij. En ik kan me voorstellen dat hij heimwee heeft, er gaat toch niets boven je eigen vertrouwde omgeving. Ik hoop ook dat hij snel weer naar huis mag.

Wil wel even kwijt dat ik jou een ontzettend lieve en zorgzame dochter vind, ondanks de drukte van het heen en weer gereis om je vader op te zoeken en alle zorgen rondom hem zorg je ook nog eens zo goed voor je moeder. Je bent een kind uit duizenden.....

En jouw buren, weet uit eigen ervaring wat dit betekent, de hele straat was blij toen ze na 4 jaar ellende eindelijk 'verplicht' werden om te vertrekken.... Eigenlijk zou je een schadeclaim bij de verhuurder moeten kunnen neerleggen wegens niet kunnen genieten van rustig woongenot.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

ik ben weer in het ziekenhuis geweest en de zuster heeft inmiddels naar z'n hoofd en oor gekeken en heeft de tempratuur opgenomen en er zijn hart en long foto's gemaakt en hij bleek koorts te hebben ook er zit blijkbaar een oorontsteking daar komt die oor en hoofdpijn van en ze vermoeden een longontsteking ze hebben in ieder geval antibiotica ingespoten bij hem en hij was heel slap en heel moe hij zat bijna te slapen toen we weggingen

en wat de buren betreft ik heb inmiddels van de gemeente ook gehoord en er is morgen overleg waar ook de politie bij is en ze zullen kijken voor een gesprek met de politie en voor de uren laat op de avond en de nachtelijke uren mag ik sowieso de politie bellen alles wat na 22:00 22:30 mag ik de politie voor bellen en zal ik doen ook
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Knibbel

Lieve Flits, wat een vervelend nieuws over jouw vader. Een oorontsteking en ook nog misschien een longontsteking er bij, dat is wel dubbel op. Kan me voorstellen dat jouw vader zich slap en moe voelt. Dit is een behoorlijke impact op het lichaam. Mits de koorts niet schrikbarend hoog is hoeft dit ook niet meteen zorgwekkend te zijn. Integendeel het is een teken dat je lichaam bezig is zich te weren tegen de aanval van bacteriën, virussen..... Eigenlijk een soort oorlog in je lichaam en daar kun je behoorlijk ziek van zijn. Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat en dat je vader zich gauw weer beter gaat voelen. Sterkte meid.....

En wat goed dat de politie zo meewerkend is wat de burenoverlast betreft. Zeker meteen melden als je buren weer bezig zijn. Hoe langer de lijst van klachten wordt, hoe groter de kans dat ze zich eindelijk gaan gedragen of dat de verhuurder hier een aanleiding in ziet om hun eruit te zetten.

Heel veel liefs
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

gister avond ging het wel weer beterder hij was redelijk aanspreek baar maar hij had wel nog steeds oorpijn hij mijn moeder is gisteravond nog even bij de zuster geweest om te melden dat hij nog steeds oorpijn heeft en ze zouden het extra in de gaten houden en zee heeft er paracetamol voor mee gekregen we hebben het mee gegeven vanmiddag gaan mijn oom en tante weer en vanavond gaan ik mijn moeder en mijn broer weer ik heb vanmiddag vrijgenomen om een beetje tot rust te komen ik lig avonds rond half 11 op bed en om half 6 loopt de wekker weer af en dan de muziek van de buren er in het weekend nachts bij  kom ik een beetje slaap te kort

flits

mijn vader heeft een bacterie opgelopen waar hij nu 4 keer per dag antibiotica voor krijgt via het infuus hij moet sowieso nog 1 week blijven het is nog maar even afwachten of dat hij voor Pasen naar huis mag

Buster

Jasses Flits, dat is niet niks. Ik ga voor jullie duimen dat je vader thuis is met Pasen.
Kan je wel steeds meerijden met iemand naar het ziekenhuis?

tuthola

Bah wat een tegenvaller flits, ik duim mee dat je vader er snel bovenop komt....

flits

ik kan gelukkig elke avond met mijn moeder en broer mee rijden mijn zus en tante gaan elke middag

ennudan

Wat naar flits voor je vader (en jullie) dat het niet gelukt is om maandag naar huis te gaan, zeker balen dat er ook nog een bacterie bij is gekomen. Jammer genoeg is een ziekenhuis vaak de plaats waar je deze het snelste oploopt.
Hoe is het nu met zijn oorontsteking en het vallen ?
Ik hoop voor jullie allemaal dat hij de paasdagen thuis zal zijn

flits

z'n oorontsteking is nu over en het vallen is nu ook minder hij mag af en toe een stukje op de afdeling lopen met een rollator ik hoop ect dat hij met Pasen thuis is

An0niempje

Hè bah, Flits, wat naar :(
Ik bid, dat je vader snel en het liefst natuurlijk voor de pasen, naar huis mag....

Die oorontsteking en dat vallen kan trouwens best wel eens met elkaar gelinkt zijn geweest.
In je oor zit je evenwichtsoorgaan, dus bij een oorontsteking kan je evenwichtsoorgaan, daar best wel eens last van krijgen.....
Maar goed, dat is even dokteren op afstand en dat blijft gokken.....

flits

mijn moeder belde tussen 12 uur en half 1 dat ze mijn vader op mochten gaan halen vanmiddag  hij mocht thuis verder aansterken ik ben net nog even langs geweest en hij wou al pannenkoeken hebben en een lekkerbekje en kibbelingetjes mijn moeder en ik hebben gezegd dat hij er maar eens een nachtje over moest slapen wat hij eerst wou hebben morgen