vader in het ziekenhuis

Started by flits, Feb 02, 2014, 12:30 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Jeetje lieve Flits, wat een nare berichten weer over je vader.
Wel fijn dat hij opgenomen is in het ziekenhuis en dat er goed naar gekeken wordt wat er nu precies aan de hand is met hem.

Heel veel sterkte met alles, lieve dame en ik hoop dat er heel snel duidelijkheid komt voor je vader en dat er iets aan zijn gezondheidstoestand gedaan kan worden, eventueel met behulp van goede medicatie.

Heel dikke knuffel voor jou!
:-*

flits

die buren kan ik er nu idd niet bij hebben ik heb wel wat anders aan mijn hoofd
ik kan met mijn telefoon opnemen en er zit een cameratje op ik heb ook een snoer dat ik mijn telefoon op de pc aan kan sluiten dus kan ik het een keer opnemen en op de site van de politie door sturen
ik geef elke keer mijn naam en telefoon nummer door als ik bel ik heb rond half 11 gebeld en het was pas tegen half 2 stil dus ze zijn nooit langs geweest volgens mij en als ik zelf vraag of dat het zachter kan dan kan ik een grote mond krijgen en dat zeg ik ook steeds tegen de politie en ze zeggen dat ze iemand langs zullen sturen

ze zijn in het ziekenhuis accuut met tranadol gestopt voor mijn vader dat blijkt het zelfde te zijn als morfine die mag je niet eens zo lang slikken mijn vader slikt ze al meer als 10 jaar voor z'n artrose nu snap ik waarom hij snachts zo slecht slaapt een oom van me heeft ze een paar weken gehad zij hij vorig jaar met z'n operatie voor z'n hart en sliep toen ook niet snachts dat blijken ontwennings verschijnselen te zijn hij heeft nu ook andere pillen gehad voor de suiker en we hebben bij de zuster dor gegeven dat hij slecht slaapt snachts en het blijkt dat hij vanacht rond aan het struinen geweest is voor snoepjes omdat hij niet kon slapen hij mag niet eens snoepjes en hij mag al helemaal niet alleen uit bed de neuroloog en z'n arts die hij heeft voor z'n lever zijn er morgen weer dan gaan ze naar z'n medcijn gebruik kijken en naar de bloeduitslagen en ze moeten nog even naar rotterdam bellen om te vragen of dat ze daar al iets meer weten
ik heb met mijn moeder afgesproken dat als ze morgen niet beld na half 5 dat ik rond 6 uur die kant op kom en dat als het anders moet dat ze na half 5 even belt dat iemand anders even rijd
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

An0niempje

Dus nog steeds spannend wat betreft je vader.....
Heel veel sterkte meid.

Neem aan dat je nog meer buren hebt?
Weet niet hoe de relatie daar dan mee is, maar het lijkt mij, dat als de muziek zo hard staat, dat er meer mensen last van hebben. Misschien een keer vragen of andere buren ook eens bellen wegens geluidoverlast. (of hebben ze dat al gedaan?)
Met meer sta je sterker dan alleen en als de politie van meer mensen klachten horen, dan zijn ze eerder geneigd om wat te doen.

Hoop echt dat er snel een oplossing komt wat betreft het probleem met de buren, want zo te lezen heb jij al genoeg aan je hoofd met een vader die in het ziekenhuis ligt en een moeder met de nodige gezondheidsproblemen. Jij hebt je slaap gewoon keihard nodig op het moment....

gewoon

Ha Flits

Geluidsoverlast is iets heel ergs, en vaak weten zij het niet eens hoe een ramp dit is voor andere.

Als je zoek op Google.......... wat te doen bij geluidsoverlast... kun je best nog wat goede tips vinden waar onder een dagboekje bij houden, ook voor ander bewoners dan staan jullie sterker bij een beeindiging van het huur contract door de verhuurder.

De politie kan niet iedere dag komen, maar zo nu en dan deze bellen, is prima.

flits

er wonen ook buren beneden huh en aan de andere kant van beneden hun weet ik dat ze ook al een paar keer gebeld hebben en aan de andere kant van hun weet ik het niet ik zal van de week weer eens een klachten formulier van de woning bouw invullen misschien dat die nog eens met ze kunnen gaan praten dat hebben vlak voor kerst ook gedaan en toen is het een poosje goed gegaan in ieder geval nachts en avonds laat en de laatste maand eigenlijk begint het weer avonds laat en nachts over dag maakt het me niet zoveel uit maar nachts heb ik gewoon mijn rust nodig en dan kan ik geen overlast van de buren erbij hebben
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

lonkes1984

Heel veel sterkte met je vader!!!  :-*
Don't look back.... You're not going that way!

flits

dank je

ik heb vanavond mijn lijstje maar weer op gestuurd naar de woning bouw van de muziek en ik heb een formulier van de gemeente in gevuld blijkbaar kun je ook een klacht indienen bij de gemeente
maar eens kijken of dat dat wat uithaalt
ik had  al aan de bewoners zelf gevraagd of dat het zachter kon maar het enige wat ik kon krijgen was een grote mond dat ik maar moest verhuizen

An0niempje

pfffft, niet jezelf weg laten pesten hoor.....

Buster

Flits, het feit dat ze zich al druk maken om de verhuurdersverklaring (daar staat in of er klachten over je geweest zijn) zegt genoeg.
Ik zou me er niet te druk over maken. Vul je formulieren in, bel zo nu en dan de politie om ze op de hoogte te houden en dat zal uiteindelijk wel tot het een en ander leiden,.. tenminste daar ga ik even vanuit. Eerst je vader beter en sparen voor Londen.

Herrie en lawaai gaan helaas niet zomaar over en je moet wel goed kunnen slapen. Heb je al eens oordopjes geprobeerd? Je moet wel aan je slaap toe komen. En al heb je geen invloed op de buren, op je eigen oren tenminste wel. 

ennudan

vervelend dat gepest van de buren want zo noem ik het maar even.... en sterkte voor en met je vader

flits

ik heb inmiddels bericht van de gemeente gehad en die man heefd donderdag overleg waar de politie ook bij is voor een gesprek met de buren en dat er meer klachten over liggen bij de gemeente over die buren dus ik ben gelukkig niet alleen
ik ben gisteravond ook weer met mijn broer en mijn moeder in het ziekenhuis geweest en mijn vader vroeg al om z'n laptop zodat hij af en toe een beetje kan computeren ik heb na het ziekenhuis bezoek nog even een aantal klokken bij mijn moeder een aantal klokken goed gezet die mijn moeder niet voor elkaar kreeg en ik heb even geholpen met de afwas want ze hadden geen warm water ze hebben gister avond nog even gebeld en er komt vandaag nog iemand voor langs mijn vader moet voorlopig nog tot na komend weekend blijven

ennudan

Vervelend dat je vader nog moet blijven maar gelukkig gaat het wel beter met hem. Voor je het weet is het maandag  ;) en tot die tijd is hij in goede handen moet je maar denken.

Goed dat je ook bericht hebt gehad van de gemeente en dus niet de enige bent dan sta je net wat sterker. Hoop voor je dat in die herrie dan ook snel een oplossing komt

Chrissie

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je vader gaat, lief dat je er zo voor je moeder bent, je bent een fijne meid!

En net als ennudan hoop ik ook voor jou dat er snel een oplossing voor je buren komt!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

An0niempje

En ik sluit me helemaal aan, bij mijn voorgangers :)

Buster

Flits, je bent een geweldige dochter.