vader in het ziekenhuis

Started by flits, Feb 02, 2014, 12:30 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Heel fijn dat je vader weer lekker thuis is in zijn eigen omgeving, sterkte en hoop dat het met een sisser afloopt allemaal.

Liefs....

Xdewit

Flits, heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Knibbel

Lieve Flits, fijn te lezen dat jouw vader weer uit het ziekenhuis is. Hopelijk is hij weer gauw aangesterkt. Veel sterkte nog voor jou en jouw moeder, hopelijk komt er gauw duidelijkheid over het wel of niet spierziekte hebben. En let je ook goed op jezelf, neem niet te veel hooi op je vork!!!

Liefs,
Knibbel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

ik ben vandaag een paar keer erop gewezen dat ik te vlug werk en dat ik rustiger moet werken om 15:30 was ik klaar met mijn werk de rest die er mee bezig was is in wat anders gezet door de voorman en ik moest maar even wachten zei hij dus ik een half uur niks zitten doen om 16:00 kwam hij voorbij lopen en ik vroeg ofdat ik nog iets moest doen vanmiddag hij zei ga maar even de lege tafels schoonmaken het waren er maar 3 maar goed dus ik had het in 10 minuten gedaan dus heb ik de vloer rond de tafels ook maar even geveegd en er stond nog 1 lege doos die heb ik ook maar opgeruimd vanavond doe ik niks en morgen avond ga ik weer even bij mijn ouders kijken hoe het is en of ik nog ergens mee kan helpen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Libra

Wat fijn dat je vader weer thuis is, lieve FLits!
Ik hoop ook dat hij spoedig hersteld en dat er duidelijkheid komt.

Mensenkinderen..........!
Jouw baas mag zijn handen wel dichtknijpen met zo'n fantastische medewerkster.

Jammer dat je zo'n eind uit de buurt woont (en ik natuurlijk in de WSNP zit :P), anders had ik je graag een paar uurtjes ingehuurd.... ;) ;D

Let je wel op dat je jezelf niet voorbij gaat lopen?
Ik snap dat je je ouders heel graag terzijde wilt staan en helpen, maar denk alsjeblieft ook een beetje op Flits!

Heel veel liefs

flits

ik ging gister middag tegen half 2 even naar mijn ouders kwam ik daar aan krijg ik binnen te horen dat mijn vader weer in het ziekenhuis te liggen met een blaasontsteking die niet wil genezen dat blijkt vanuit z'n lever te komen en z'n suikerspiegel loopt te jojoën van 6 naar 20.8 en weer terug hij was blijkbaar donderdag al opgenomen en niemand die even belt mijn moeder niet mijn zus niet niemand niet hij blijkt amper nog te kunnen lopen en mijn moeder en zus en broer moesten hem blijkbaar helpen om bij de wc te komen
er is donderdag avond 6 buisjes bloed afgenomen en dat zijn ze nu aan het onderzoeken mijn moeder ging gistermiddag naar mijn vader met een vriendin van haar en ik mocht eerst niet mee van mijn moeder en toen haar vriendin even voor 2 uur kwam zei mijn moeder dat ik weg moest omdat ze met z'n tweeën naar het ziekenhuis gingen en toen kreeg ze van haar vriendin op haar donder omdat ik van haar niet mee mocht en toen mocht ik eens wel mee en heb ik in het ziekenhuis de beltegoed van mijn vader opgewaardeerd omdat het bij hem niet ging ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik vanmiddag weer mee wil en dat ze mijn broer maar moest laten rijden enboven al ben ik ook nog eens verkouden geworden en inplaats van vanacht goed te slapen moesten de buren zonodig de muziek midden in de nacht tussen 1 en 3 keihard zetten ik heb vanacht meteen de politie gebeld ik heb de klachten formulier van de woning bouw in gevuld voor geluidsoverlast en ik heb een poosje geleden al contact gehad van de gemeente en die zei dat ik bij moest houden wat ik waneer hoorde en dat ik 1 keer in de paar weken een lijstje door moest sturen maar daar waren de buren het toch niet mee eens want als ze dan gaan verhuizen kunnen ze een stuk moeilijker een woning krijgen dus ik heb het ook op hetook op het lijstje voor de gemeente op gezet die stuur ik maandag wel door
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Jeetje Flits,...

Beterschap voor jouw en je vader en sterkte met de buren.

peter

Flits, beterschap gewenst voor je vader en een betere band met buren.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Van mij ook beterschap voor  je vader en hoop dat je buren een beetje meer aan hun omgeving gaan denken.

Xdewit

Het spijt me Flits om te horen dat je vader in het ziekenhuis ligt! Ik hoop dat hij snel weer beter is.
En vervelende buren...??? Vreselijk! Ik hoop dat daar ook snel een oplossing voor komt!
Succes Flits met deze hobbels :(

Chrissie

lieve flits, beterschap voor jou en je vader en dat je buren meer om anderen denken!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Van mij ook beterschap met je vader, lieve Flits. Dat hij maar gauw weer opknapt..... en natuurlijk ook sterkte met je buren.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

An0niempje

Beterschap voor je vader...
En sterkte met je buren...

Ik had dit onderwerp nog niet eerder gelezen, maar ook ik vraag me af, hoe ze zo snel konden weten, dat je vader een erfelijke iets had. Dat onderzoeken kost over het algemeen best wat tijd, en voor er over jou ook duidelijkheid kan zijn, zullen ze jou ook eerst moeten onderzoeken, om het echt zeker te weten en kan je alleen veronderstellingen doen...
Als ik het goed begrepen heb, zou het om het x-chromosoom gaan.
Dan denk ik aan het chromosomenpaar dat bij de man xy is en bij de vrouw xx.
Als het idd om dit paar gaat, dan heb jij van je vader de x gekregen en zou het idd kunnen, dat jij het ook hebt.... Maar of jij het dan ook hebt, kan nog van meer factoren afhangen....
Bijvoorbeeld of je de ziekte kan hebben als je het alleen van je vader erft, of dat je het pas kan hebben als je het van je beide ouders erft.
Je moeder zou dan in het 2de geval drager moeten zijn...

maar goed, ik weet natuurlijk of je oom en tante misschien al over meer informatie beschikten voor die tijd....

En verder is het aan de artsen om er hun oordeel over te vellen....

flits

ik ben gister middag weer met mijn broer en mijn moeder naar mijn vader geweest hij is inmiddels van het infuus af hij loopt al bijna een jaar voor onderzoeken omdat hij al langer omvalt en niet stabiel op z'n benen staat hij komt nu in aanmerking voor een scootmobiel 09 april zou de gemeente even terug bellen om te kijken of dat hij uit het ziekenhuis is en dan komen ze langs ervoor hij komt er in ieder geval voor in aanmerking er zijn donderdag 6 buisjes bloed afgenomen en die zijn ze nog aan het onderzoeken hij heeft 2 weken geleden medicijnen gekregen voor een blaasontsteking die niet over wil gaan hij zag er gisteren wel ietsje beterder uit dan een vrijdag maar hij is nog wel snel moe en een beetje verward mijn tante heeft momenteel zelf de griep die gaat morgen middag pas naar het ziekenhuis
ik ga vanmidag weer met mijn moeder en mijn broer en er komen 2 tantes en een oom uit richting harderwijk nunspeet dan gaan we even met z'n allen in een zaaltje achterin zitten en we zetten mijn vader even in een rolstoel dan kan hij mee hij wou gistermiddaag alweer een ijsje
en wat de buren betreft gisteravond even na half 10 ging de muziek aan tot half 2 vanacht ik had het even op een kladje geschreven ik zal morgen weer eens een lijstje door sturen naar mijn contact persoon bij de gemeente en ik zal ook weer eens een klachten formulier invullen van de wooningbouw en ik heb ook weer de politie gebeld

An0niempje

Wat vervelend zeg, die buren, dat kan je er nu echt niet bij hebben.
Heb je een telefoon of iets dergelijks waarmee je geluid op kan nemen of een camera of zo?
Dan zou je ook eens een paar keer het geluid op kunnen nemen....
Dan heb je alweer meer in handen richting woningbouw en politie.
Komt de politie ook langs als je belt? Volgens mij horen ze wel langs te komen, alleen heeft de politie het daar vaak te druk voor.
Als ze langs komen, dan verzoekt de politie meestal de herrieschoppers de geluidsoverlast te staken en daar dienen je buren dan ook gehoor aan te geven. Politie heeft op zo'n moment meer mogelijkheden dan jij...
Hoop dat je snel van die harde muziek af bent en dat er snel duidelijkheid mag komen bij je vader en dat hij weer op mag knappen....