verzekering auto prijs stijgingen

Started by gewoon, Jan 31, 2014, 07:39 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

waanzinnig goed zeg! volgens mij moet ik ook eens alle lopende rekeningen nakijken. Ga gelijk een nieuw topic aanmaken.

gewoon

ha had nog belooft te vertellen hoe dit afgelopen is en heb gebeld met Allsecur en voor gehouden dat de prijs stijging van 57 % voor mij niet acceptabel is, en voegde toe dat er vorig jaar nog een keurige reden werd op gegeven dat het door de verhoging van assurantie belasting kwam en dit jaar helemaal geen opgave van reden.

Commentaar, ja wij zijn verplicht het over te nemen op de voorwaarden van Orion maar die maakten er een potje van en wij handelen nu volgens onze voorwaarden.
Heb de oude polis opgezegd middels de telefoon en ook een brief gestuurd met de opzegging de man was verder vriendelijk, en bood aan een mail te sturen dat er opgezegd was heb deze daarvoor bedankt omdat mij een aangetekende brief uitspaart.

Mail is NIET gekomen dus was vandaag toch E 7,50 kwijt voor een aangetekende brief van mij, zit immers niet te wachten op een brief van zo,n schattig incassobureau over twee maanden dat de niet betaalde som van E 823,60 of nog meer binnen twee dagen betaald dient te worden.

Let op de wet is veranderd en alle verzekeraars moeten met een voorstel komen voor de premie voor het volgende jaar en kunnen dus niet meer stilzwijgend verlengen, doe je voordeel daarmee.

Buster

burningspirit

whahah..... ken jij er dan zo'n-eendje , Gewoon, een incassobureau dat schattig is? Hebben ze dan bloemetjes op hun briefpapier? hihihi......... van mij mogen ze elders schattig doen, hoor, maar liever niet bij mij op de stoep  ;D
maar toch bedankt voor de goede tips, Gewoon!
liefs van mij  8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)