Bedankt voor je reactie Elam,
als het gelukt is dan is de bijlage toegevoegd.
Het gaat om een Nederlandse bank en de lening dateert uit 2003
Laatste betalingstermijn vond plaats ergens in 2006
Door omstandigheden ben ik vanaf 2006 tot januari 2008 zonder bekende woon-verblijf plaats en ook zonder inkomen geweest.
Na het ontstaan van achterstanden (2006) heb ik telefonisch contact opgenomen met de voor mij bekende instanties en een postadres doorgegeven.
Door overlijden van de hoofdbewoner kwam dit postadres echter te vervallen en verbleef ik ook zonder postadres en dit heb ik uiteindelijk niet gemeld. Mede hierdoor ben ik ook niet meer in het bezit van documenten ed uit die tijd.
Begin 2008 heb ik met andere schuldeisers betalingsafspraken gemaakt, ben deze nagekomen en zijn deze zijn in de jaren erna ook volledig afgelost.
Vanaf februari 2012 t/m januari 2013 ben ik wederom door omstandigheden zonder geldige woon of verblijfplaats geweest. Echter heb ik de nodige instanties verwittigd en zijn er ook geen nieuwe schulden ontstaan.
Medio december 2013 ontving ik een e-mail waarin ik gesommeerd werd om aan deze vordering te voldoen, waarvan ik me dus afvraag of ze enerzijds bevoegd zijn en anderzijds hoe het zit met een eventuele verjaring. voor de duidelijkheid, ik ben ononderbroken ingeschreven geweest bij het GBA vanaf januar 2008 tot begin 2012 en in die jaren heb ik niets vernomen.
De rest tot nu verliep zoals eerder geschreven.
Hoop dat het verhaal nu iets duidelijker is

groetjes.