kom er niet meer uit

Started by lady1987, Jan 29, 2014, 10:28 AM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Goed van jou! Er leiden meer wegen naar Rome. je bent in mijn gedachten!

Xdewit

Whaa Buster, ik zie nu pas je berichtje.. die wegen he:)

tuthola

Balen dat de woningbouw niet wil meewerken vooral nu je financieel er beter voor staat.
Ik heb ooit in een ver verleden in opvang gezeten met baby toen ik jou leeftijd had en weet dat het daar geen pretje is vooral omdat er zoveel verschillende mensen wonen.
Gelukkig kon ik na niet al te lange tijd bij mijn ouders wonen, het is zwaar maar ben blij te lezen dat je nog de kracht hebt om door te zetten en de handvatten van Erop Af aanneemt om door te vechten voor je gezin.

Libra

Wat jammer Lady dat de woningbouw niet mee wilde denken. :(

Wel fijn dat je de Stichting Eropaf achter je hebt staan!
En inderdaad, :) je weet nooit naar welke weg zij jou nog kunnen leiden........ ;)

Hou vol en heel veel sterkte!!

lady1987

hallo allemaal
sinds gisteren staat mijn verhaal online bij eropaf
en is er getwittert over me situatie dus nu rolt het balletje echt
sp is ook op de hoogte
is alleen afwachten nu .
vrienden van me hebben het nu ook gedeeld bij facebook dus hoop op veel reacties
nogmaals bedankt voor jullie steun alleen lukte het me niet want over de stichting eropaf wist ik niks maar dankzij jullie vele tips al heel ver gekomen
als jullie intresse hebben  om mij verhaal te lezen klik dan op deze link

http://eropaf.org/wat_we_lezen/blog.aspx

groetjes en hou jullie op de hoogte van wat nog gaat komen
fijne dag mensen

Knibbel

Lady, heb jouw verhaal gelezen. Wat is het toch in- en intriest dat zo'n woningvereniging niet wil afwijken van hun zogenaamd beleid. Dat ze niet bereid zijn om mee te werken aan een oplossing. Het moet toch niets uitmaken hoe en om welke reden jouw huurschuld ontstaan is, je laat nu toch zien dat je goed wilt doen, je schulden wilt aanpakken..... Wat is de wereld toch hard geworden!!

Ik hoop en duim voor je dat er via Eropaf toch snel een oplossing komt, want iedereen verdient een tweede kans, ook jij en jouw kinderen. Daarbij is het een ongezonde ontwikkeling voor jou maar vooral voor de kinderen om zolang in een opvangtehuis te horen. Hou vol dame!!

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

lady1987

hallo knibbel
ja idd erg hard allemaal maar ik hou hoop  ;) bedankt voor de steun
groetjes

Buster

Lady, ik wens jouw en de kinderen ontzettend veel succes!

Ik hoop dat met deze druk er iets in beweging gezet kan worden en jullie uiteindelijk een eigen huisje kunnen bewonen. Toi toi toi!!!

lady1987

hallo
nou het schiet maar niet op bij mij
nu gaan ze de o.t.s weer verlengen ivm ostabiele woon situatie pfff
vecht zo hard voor mezelf en de kids maar wordt steeds weer naar ondere getrapt
pff nu ga ik weer een bezwaar schrift maken voor de rechter en gewoon naar de zitting wat voogt ook zegt
volgens haar hoef ik niet te komen omdat het al vast staat nou nee ik geef nie op maar ben wel erg moe  :-[

burningspirit

o.t.s. betekend dat onder toezicht stelling?
wat vreselijk dat er nu weer een reuze molshoop bijkomt.... verschrikkelijk gewoon
het lijkt ook een beetje een vicieuze cirkel waar je in zit;
geen eigen plekje krijgen ondanks je harde werken en voor jezelf opkomen en nu ook nog eens extra o.t.s. vanwege buiten je schuld om onstabiele woonsituatie...
ik zou me ook geen raad weten, lady, maar TOP dat je niet op geeft, zó belangrijk voor je kids!
hou je haaks meisje!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

chapter

lady wat een pech maar het gaat om een verlenging dus er was al sprake van een ots
Ook met die ots konden ze bij jou wonen dus in die zin zal daar nu niet veel aan veranderen behalve dat deze mogelijk verlengd wordt.
is er al iets meer duidelijk van stichting erop af
Kan de voogd niet een verslag schrijven wat je kan helpen bij woningbouw over hoe situatie nu is of voor een woningstichting buiten je woonplaats want denk dat je daar misschien verder komt als hier.

An0niempje

Wat een triest verhaal zeg :(
Zie dat het laatste bericht in de vorige maand getypt is, dus ik hoop dat er inmiddels iets ten positieve veranderd is....

Vaak is er ook een geschillencommissie waar je bezwaar in kan dienen als je het niet eens bent met dingen van de woningsstichting. Heb je die al ingelicht over de situatie?
Al vraag ik me af, of de woningstichting daar dan wel naar luistert :(