Mijn bezuinigingen deze week

Started by Xdewit, Jan 23, 2014, 10:17 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Een van de dingen waar ik veel plezier in heb is zo veel mogelijk niet kopen en zo min mogelijk weggooien. Elke week kijk ik naar mijn bezuinigingen of pogingen daar toe.

Boeddha

klinkt goed zeg! geen idee hoe je moet wecken trouwens, sorry :D

ik heb vlees ingekocht en frisdrank en koffie.
3 pakketten vlees bij de AH en C1000 voor totaal 18 euro. In elk pakket 4 srukken vlees dus 12 totaal. die heb in ingevroren in pakketten van 2 of 3. goedkoop eten de aankomende 2 weken :-)
frisdrank, 2 flessen voor 2 euro. totaal 6 flessen, frisdrank drinken we alleen in het weekend, dus genoeg voor 2 maanden!
koffie, 2 zakken voor 2 euro, 36 pads per pak, 4 gekocht dus de aankomende 2 maanden genoeg koffie :D

Be strong, have faith!

Lizayra

Wat een goed idee, sommige besparingen gaan zo vanzelfsprekend dat we er niet meer bij stil staan.
Vlees wecken ken ik niet, kun je vertellen hoe dat werkt en hoe lang het dan goed blijft?

Hier bezuinigingen omdat ik op dieet ben. Geen chipjes en koekjes meer, bovendien gaat er zo weer een hele set kleding vanaf zolder mijn kledingkast in die ik al jaren niet meer aan kon.
Haren van man, kinderen en mijzelf knip ik ook zelf. Mijn man verft mijn haar als het nodig is, met Kruidvat huismerk dus dat is ook echt niet duur.

gewoon

Hoi Xdewit

Lees dat je ervaring hebt met wecken en ik zit met een vraag.

Zit al een tijdje te kijken naar zo,n pot van hak met zo een nieuwe 1-2-open deksel

Deze draai je eenvoudig open maar dus ook eenvoudigdicht

Ben altijd opzoek naar gratis goede ideen is deze niet te gebruiken om te wecken ?

gewoon

Ha ha

Ben al aan het knoeien geweest hiermee.

Dank je wel voor je antwoord.

Dat vacuum trekken daar zoek ik een oplossing voor, het dekseltje is er sterk genoeg voor.

En dat het glas dun is hou ik rekening mee, heb wel een bril op als ik willi de wortel uithang :)

Buster

Quote from: gewoon on Jan 24, 2014, 12:09 AM
En dat het glas dun is hou ik rekening mee, heb wel een bril op als ik willi de wortel uithang :)

hihihi

tuthola

Xdewitt wat fijn dat je veel vlees bij de voedselbank hebt gekregen en het op deze manier goed kan benutten. Ik bespaar elke week op mijn boodschappen door me strikt aan mijn lijst te houden, hier in huis geen frisdrank, snoep of chips, als mn jongens dit willen kopen ze het zelf. Enige luxe is dat ik wel altijd limonade in huis heb. Zelf drink ik alleen water uit de kraan die ik dan in een gebruikte fles 2 ltr melk doe zodat het lekker koud is  ;D

gewoon

Ha Buster

mooi dat je er om kunt lachen, tja.. een man in de keuken, en koken is   - 1

Dat ie eerst z,n veiligheid bril gaat zoeken is                                            - 2

De optie ik kook vandaag,  is wel eenvoudig                                             - open

vr gr Hak