Bereidstellings provisie........ is weer nieuw, en wat kost je dat nu.

Started by gewoon, Jan 22, 2014, 09:46 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Het is toch wat! Nu ligt het werk al niet voor het oprapen en ik weet dat er veel verborgen armoede is onder ZZP (voordat ik de stekker eruit trok heb ik het erg slecht gehad...).

sacredfour

Gewoon, ik vraag me af of de bank dit mag doen. Heb je je contract wel eens goed doorgelezen? Een overeenkomst mag niet eenzijdig veranderd worden. Dit geldt trouwens ook voor het verhogen van de rente. Dit mag alleen als hier van te voren duidelijke afspraken over zijn gemaakt.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Sacredfour in het kontrakt staat niets vermeld, en over de klacht over eenzijdig verandering.

Een 1e reactie die ik lees van ABN

Omdat gaat om Europese regelgeving kunnen we dit echter niet ongedaan maken.
In onze alg bepalingen voor krediet verlening staat er niks geregeld overbereidstellings provisie.

Wij hebben er als bank toch voorgekozen om een bereidstellings provisie te introduceren over hetdeel van het krediet dat u niet gebruikt.

gewoon

Hoi Buster ook particulieren krijgen hier mee te maken bij een hypotheek offerte

En dat is nu nog een bende, SNS rekend niets, somige banken altijd, en een paar als de rente gestegen is bij een verlening.