Hartverwarmend......

Started by tuthola, Jan 20, 2014, 06:06 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Onderstaande las ik vandaag in de telegraaf :

http://www.telegraaf.nl/buitenland/22226070/__Man_verkoopt_zaak_voor_operatie__.html

Omdat de wereld zo verhard is geworden wilde ik dit mooie verhaal met jullie delen ;)

gewoon

Beste Tuthola

Ben van mening dat dit een truc is aandacht te krijgen voor de verkoop van de zaak als je een goed lopende zaak blijkt te hebben in deze tijd, dan doe je die zeker niet weg voor 2 mln.

Dan is een kleine lening op de zaak ook voldoende, dit echt weer Amerika.

Als je je hard op de juiste plaats hebt te minste, geld is snel nodig en ga je niet jaren je zaak in de verkoop gooien terwijl ze zo ziek is.

tuthola

Gewoon ik werd door dit bericht geraakt, maar moet je helaas gelijk geven nu ik er bij stilsta dat dit inderdaad een verdraaid bericht kan zijn.  Na al een halve eeuw op deze aardkloot en nog steeds ben ik in sommige dingen een beetje onnozel  :o

gewoon

Jee Lieve Tuthola

Mag weten dat ik, er voor mijn mensen was  en ken fijne ondernemers die dat ook doen al was het maar, dat je er zoveel voor terug krijgt.

Maar wel in stilte.

Anders ben je niet integer.

Deze Amerikaan mag nadenken over de vraag waarom zijn personeel zonder verzekering bij hem werken.

Hartverwarmende verhalen die zijn er, en vertel er graag over.

tuthola

Maar wel in stilte.

Anders ben je niet integer.

Deze Amerikaan mag nadenken over de vraag waarom zijn personeel zonder verzekering bij hem werken.

Lieve gewoon ik sta weer met beide benen op de grond........wel jammer dat we er  cynischer van worden.

Liefs

burningspirit

tja... dat is een waarheid als een koe: in onze situatie worden we cynischer, achterdochtiger, minder goedgelovig
greetzzz
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

burningspirit

uhm... gewoon?
zou je misschien please een hartverwarmend verhaaltje willen vertellen?
voordat we vanavond weer gaan slapen? ik zou er dankbaar voor zijn....
en misschien morgenochtend voor de verandering met een glimlach wakker worden....
soms lijkt alles zo grijs
8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

gewoon

Is weer een mooie vraag heb geen personeel in Amerika maar heb iets anders

haal mijn berichtje morgen weer weg omdat het prive is dus maar het kan dus wel.

Toevoeging sorry, Burningspirit heb het maar gelijk weg gehaald.

integer zijn is beter

Gewoon

gewoon

Weet je wat ik wel gedaan vanavond heb is sms jes verstuurd naar mensen om deze te bedanken en dan komen er lieve reactie,s terug.

Heb een paar draden op gehangen aan de muur vanavond wat je vaak met kerst ziet maar nu daar foto,s en reactie,s op deze gekregen, op gehangen. een soort van tijdslijn en dan is het gevoel stil te staan een stuk minder door.

Gewoon