Jaarwisseling

Started by tuthola, Dec 31, 2013, 11:13 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en leefbaar 2014.

Mijn huis is vanavond vol met vrienden van mijn jongste zoon  :o gelukkig gaan ze rond half 1 vannacht naar een feest.
De hapjes en drankjes worden betaald door de vrienden onderling ik heb alleen een doos frikandellen  van 2 euro gehaald  die ik dan vanavond ga opbakken.

Kaatje

lieve Tuthola en alle anderen, voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling! Dat 2014 vele mooie momenten mag brengen :)

flits

van mij uit ook iedereen een fijne jaarwisseling en degene die vuurwerk afsteken kijk uit dat er geen ledematen afgaan en hou rekening met de dieren die zijn doodsbang voor vuurwerk de hond die mijn ouders vroeger hadden wist met oud en nieuw van gekkigheid niet waar die het zoeken moest en de kat die ik nu heb moet er ook niks van hebben en zo is het met veel dieren want ze horen alles 2 keer zo hard als wij dat doen en dat de schulden nog maar verder mogen zakken en dat er maar veel mooie en goede momenten mogen komen in 2014
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Libra

Lieve allemaal,

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi 2014, met heel veel gezondheid en geluk.
Ik hoop dat we in het nieuwe jaar weer vele mooie momenten, mijlpalen en dansjes met elkaar mogen beleven en dat voor velen de schuldenmeter weer zakt.

Buster

Dit jaar zat vol met ups en downs en ondanks de ups ben ik blij dat we morgen kunnen beginnen aan een nieuw jaar.
Nieuwe uitdagingen, nieuwe mooie momenten en vooral meer ups dan downs.

"Het komt wel goed schatje!"  ;)

Dick

Ik wens jullie ook een fijn en gelukkig nieuw jaar toe!!! Met heel veel levensgeluk en een goede  gezondheid!!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Weegschaaltje

Iedereen een fijne jaarwisseling. Ook al post ik nog maar weinig, ik lees nog wel steeds alles bij.

peter

Een gelukkig en een schuldenvrij jaar toegewenst!
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Ook ik wens iedereen een mooi, gelukkig en gezond 2014 toe. Dat al jullie verwachtingen uit mogen komen en alle inspanningen beloond worden.

Meneer Knibbel en ik  staan er in ieder geval klaar voor om de laatste dag van 2013 af te sluiten met een appelbol en een heerlijk glaasje wijn, een jaar wat begon met pieken en dalen, met lachen en huilen, en waarna het langzaam aan een stabielere vorm begon te krijgen.

Wij kijken met een hoopvolle en positieve blik uit naar 2014, dat bij ons de ingeslagen weg zonder al te veel obstakels zich mag vervolgen.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

sacredfour

Sacredfour wenst ook iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaar.   
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Ook van mij goede wensen voor het nieuwe jaar, voor iedereen, maak er iets moois van.

Gewoon

gewoon

En voor Rutte... hou eens op met somberen, het milenium is nu, 13, 14 jaar oud.. neem die  nieuwe koers

ruil de  boel eens in .

Wil wensen dat het ook  een goed jaar gaat worden in Den Haag

Buster

Gewoon! Gelukkig Nieuwjaar  ;D ;D ;D ;D ;D

gewoon

ja  :) heb dat beetje vertrouwen..., een gelukkig nieuwjaar voor ieder.

JohnD

De beste wensen allemaal en een gezond en gelukkig nieuwjaar :)