Vanavond Radar NL1

Started by Kaatje, Dec 30, 2013, 04:30 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Ik zeg net in de reclame dat het vanavond in Radar gaat over de schuldvraag (schulden). Ben wel heel benieuwd. Wilde eigenlijk een film gaan kijken, maar misschien toch dit programma maar gaan kijken en anders in uitzending gemist.

sacredfour

Deze uitzending is zeker de moeite waard om te zien! Het is het tweede deel van een trosradar special.
Heb je de eerste uitzending al gezien vorige maandag? Beide uitzendingen zijn op internet te zien.
Ga naar trosradar  / schuldvraag
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

admin

Ik ga ook kijken, ben zeer benieuwd naar de conclusies van Radar
Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

Kaatje

Nee afgelopen maandag niet gezien. Dan ga ik die zo eerst maar eens bekijken. Dank je wel voor de tip Sacredfour.

Chrissie

Ga zeker kijken, heb het afgelopen maandag ook gezien vond het zeer interessant, ben benieuwd wat er vanavond nog meer uit komt!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

sacredfour

Ik had hier vorige week al een draadje voor geopend, helemaal geen reacties op gehad! In het eerste gedeelte (vorige week) werd uitgelegd hoe de banken geld creëren uit het niets. Dit probeer ik al jaren duidelijk te maken op het forum. Eindelijk een bevestiging van de reguliere media dat de banken geld creëren uit het niets.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Kaatje

Sorry sacredfour. Vorige week was ik niet echt actief bezig op het forum, heb niet alles bijgelezen. Dit zag ik toevallig in de reclame.

Chrissie

Sorry Sacredfour, ik heb het wel gelezen maar durfde niet te reageren discussies zijn niet aan mij besteedt helaas ik vermijdt ze liever ben veel te bang om verkeerde dingen te schrijven daarom houdt ik me liever op de achtergrond dit heeft niets met jou te maken maar alles met mij.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.